User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 00:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp--- windows 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP--- Windows 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jalokives
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2009 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajattelin vaihtaa koneeni käyttöjärjestelmää, mutta en ole varma, toimiiko tuo windows 7 tässä imurissani? eli riittävätkö tehot? kone on 3 vuotta vanha...

Kone:
Intel Pentium 4 CPU 2.93Ghz
Nvidia GF 6200 Turbocache
1Gb RAM
Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se tuolla toimii,olen itse ajnut seiskaa tällä kokoonpanolla:
Amd athlon 1,4ghz
512mb sdram
20gt kovalevy
ati radeon 9600xt 128mb
kyllä se toimii,vaikka ei ihan joka-asiassa parhaalla mahdollisella tavalla.
Tuossa microsoftin antamat laitevaatimukset:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx
questo
Member

5 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiukoille vetää noilla teidän kokoonpanoilla.
Itselläni :
Amd athlon 64 x2 4400+ 2,3 ghz
Nvidia geforce 8600 gt
2gb keskusmuisti
ja 300gb kovo.
Pyöriin kyllä huomattavisti paremmin kuin windows vista, mutaa beta version takia tulee [program not responsing] erittäin helposti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2009 @ 10:29

Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo "mopokone" onkin vaan ihan testikone,on mulla toinenkin kone,tässä on vista ja windows 7
Amd Athlon 64 X2 5000+ 2,6ghz
3 Gt DDR2
Nvidia geforce 8600GT 512mb
Seagate 500GT
Tossa toisessa koneessa olen testaillut noitten järjestelmien toimivuutta,enne kuin olen koittanut tähän toiseen.
Mainos
_
__

_
jalokives
Junior Member

3 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli tuo Windows 7 pyörii koneellani... jees. nyt olisi seuraavan kysymys: aion asentaa tuon XP:n rinnalle, ja sitä varten pitäisi siis tehdä tuolle W7:lle oma osio kovalevylle, ymmärsinkö oikein? miten tuo kovalevyn osiointi onnistuu helpoiten kovolle, jossa on jo tavaraa? en haluasi formatoida kovoa tätä varten....
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp--- windows 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy