User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 16:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon 2400 pro olemassakaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati Radeon 2400 Pro Olemassakaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
4llu
Newbie
_
21. tammikuuta 2009 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä tällanen juttu kun toi nykynen näyttis (radeon 9600 pro :pp) pääs hajoomaan niin ukko kävi ostamassa jostain atk liikkeestä uuden näyttiksen, tollanen kun Radeon 2400 Pro, ja olen yrittänyt googlettaa siitä tietoa netistä mutta ainoa mitä löytyy on Radeon HD 2400 pro, hassu juttu kun kortti on aivan tismalleen saman näköinen kuin http://images.hardware.info/products/large/004491.jpg tuossa kuvassa, mutta kortin pakkauksesta vain puuttuu tuo HD teksti.

Eli haluisin nyt vaan tietää että tukeeko tuo kortti Shader Model 3.0 tai isompaa, tuo HD malli näyttäis tukevan 4.0 mutta kun en nyt tiedä mitä eroa noissa on kun tosta epäHD mallista ei näytä löytyvän linkin linkkiä :D Onko se poistunut myynnistä tai jotain? olisi kiva jos joku tietäisi kys. kortin speksit ja voisi laittaa ne tänne.

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2009 @ 02:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huoh... ihan sama kortti on kyseessä ja tukee tuota SM 3.0/4.0:aa.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
4llu
Newbie
_
21. tammikuuta 2009 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eihän toi sama kortti ole kun ei mun kortissa tota HD Ominaisuutta ole, mutta mites tolla kortilla pyörii pelit vert. Radeon 9600 Pro.Oon kuullut ainakin että tolla HD versiolla ei pelit oikeen pyöri mutta mites tolla mun versiolla?

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
21. tammikuuta 2009 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 4llu:
No eihän toi sama kortti ole kun ei mun kortissa...
Haha, repesin. Toivottavasti et ole trolli. Se kyllä on sama kortti :D Nykään vain Radeon? HD- on nimeämistapa, eli nykyaikana AMD:n näytönohjainsarjoissa käytetään tuota HD -sarjanimikettä. Se siis ei edes merkkaa oikeastaan mitään, se on vain sarjan nimeämistapa.

Se ettei se lue paketissasi, ei merkkaa mitään. Se riippuu vain täysin siitä mitä sinun valmistajasi on halunnut painattaa laatikkoon. Ajatella jos siinä olisikin ollut Lara Croft, omg, varmaan silloin laatikossa olisi ollut nukke!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2009 @ 10:48

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon 2400 pro olemassakaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy