|
HD4870 näytikset mikä on paras???
|
|
Junior Member
|
29. tammikuuta 2009 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon päätyny ostaan HD4870 1gb näyttiksen ja kysysin muijen mielipiteitä minä valmistajan kortti on paras??
Ite löysin 5 valmistajaa MSI,Asus,Club 3D,Gigabyte,XFX ja Sapphire.
Prossuks ois jo tulosa AMD Phenom X4 9850 Black Edition,vai oisko jollain parempaa vaihtoehtoa??
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
29. tammikuuta 2009 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on toi Sapphiren kortti, yhtä hyviä ne on varmaan muutki. Kato semmonen missä on isoin tuuletin ja tuijottele takuuta kans.
Jos on yhtään enempää sijoittaa ja emolevy on oikeanlainen, hanki samantien Phenom II
|
Junior Member
|
29. tammikuuta 2009 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Emohan on Noin 2vuotta vanha Asus M2N32-SLI Deluxe wireless edition
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 03:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
...joten tuo 9850 on tehokkain prosessorimalli, jota tuo lankku tulee ikinä tukemaan.
Kuulemma Club3D:n jäähdytysratkaisu on noita muita äänekkäämpi, joten jäljelle jäävistä tulisi sitten valita kaiketi se edullisin.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 03:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuo emo ei tue Phenom kakkosia, joten nuo "normi" Phenomit menee tähän hätään, eli 9850 tai 9950 kannattanee hankkia.
Edit: BIOS pitää päivittää vanhalla prosessorilal ennen uuden asentamista.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2009 @ 03:10
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tsot tsot, eipä levitetä misinformaatiota, sillä tuo lankkuhan ei kykene syöttämään tarpeeksi virtaa 9950:n tarpeisiin. Kuten jo sanoin, 9850 on tehokkain tuettu.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos tuo M2N32-SLI Deluxe vanhempi/huonompi kuin M2N-SLI Deluxe?
Itellä oli M2N-SLI Deluxe, ja hyvin toimi 9950 siinä...
|
Member
32 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 23:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite oon tähän asti ollu tyytyväinen Palit HD4870 näyttikseen. Ihan tjuttoman hiljainen idlellä, ei uskoiskaan. Aiemmin oli näyttiksenä vähän vanhempi sapphire ja sen tuuletin huuti kun hullu idlessäkin.En enää ikinä osta sapphiren tekemiä näyttiksiä :P Ihan hyviä on ,mutta liian äänekkäitä. (kaikissa pieni puhallin)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rodom: Ite oon tähän asti ollu tyytyväinen Palit HD4870 näyttikseen. Ihan tjuttoman hiljainen idlellä, ei uskoiskaan. Aiemmin oli näyttiksenä vähän vanhempi sapphire ja sen tuuletin huuti kun hullu idlessäkin.En enää ikinä osta sapphiren tekemiä näyttiksiä :P Ihan hyviä on ,mutta liian äänekkäitä. (kaikissa pieni puhallin)
Voi jeesus sentään... Atilta tulee referenssijäähyyn ohjeet ja valmistaja laittaa tarran päälle, joten eiköhän kaikki referenssiohjaimet pidä ihan samaa ääntä. Oli valmistaja sitten Palit tai Sapphire.
Tosiaan kannattaa panostaa näyttikseen, missä ei ole referenssijäähyä, vaan valmistajan itse suunnittelema. Hiljaisempia ja usein jäähtyvät paljon paremmin. Tehdaskellotettuja kannattaa myös harkita, koska sitten on varma että kortti kulkee ainakin niillä kelloilla. Näissä on myös usein myös parempi jäähy. XFX on tunnettu hyvästä takuusta ja usein kortit on varustettu paremmalla jäähdytyksellä. Kuten sanoin, niin etsit vain kortin missä on tehokas jäähdytys, niin pitkälle pääset.
Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
|
Member
32 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2009 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pitää olla kyllä täyskuuro ,jos ei huomaa eroa jonkun vanhemman sapphiren ja palit dual sonicin välillä. Ei siinä kiesukset auta ;)
tarpeeks hyvä kone ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2009 @ 00:18
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
2 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2009 @ 01:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sanzu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rodom: Ite oon tähän asti ollu tyytyväinen Palit HD4870 näyttikseen. Ihan tjuttoman hiljainen idlellä, ei uskoiskaan. Aiemmin oli näyttiksenä vähän vanhempi sapphire ja sen tuuletin huuti kun hullu idlessäkin.En enää ikinä osta sapphiren tekemiä näyttiksiä :P Ihan hyviä on ,mutta liian äänekkäitä. (kaikissa pieni puhallin)
Voi jeesus sentään... Atilta tulee referenssijäähyyn ohjeet ja valmistaja laittaa tarran päälle, joten eiköhän kaikki referenssiohjaimet pidä ihan samaa ääntä. Oli valmistaja sitten Palit tai Sapphire.
Paitsi että Palit ei käytä referenssijäähyä omissa näyttiksissään. Esimerkiksi itselläni on XpertVisionin (=Palit) HD4850 jossa on Palitin jäähy, ja verrattuna kaverin Sapphire HD4850 se on selkeästi hiljaisempi vaikka olen itse nostanut tuulettimen kierroksia.
|