User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 12:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > netti aaltoilee ja näyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netti aaltoilee ja näyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GroundERR
Newbie
_
31. tammikuuta 2009 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin että mulla tuppaa toi näyttö aaltoilemaan...ei vilku mutta aaltoilee ja hertsien vaihtaminen tai resojenkaan vaihtaminen ei auta,koska kone ei voi vaihtaa niitä!eli mua v*tuttaa koska en voi pelata mitään peliä tai olla rauhassa netissä ilman että tulis pään särkyä joten voisitteko kertoa että mitä mun pitäs tehä...jos pitää ladata jotain näytön ohjaimiin liittyvää juttua niin mistä vois?
PeteTK
AfterDawn Addict
_
31. tammikuuta 2009 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihda/laita näytönohjaimen ajurit, löytyvät valmistajan sivuilta, Amd tai Nvidia.

Tehomylly.
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2009 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytät putkaria niin voi olla menossa rikki.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2009 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla menee johto telkkarii ja joskus netti rupiaa aaltoilee ja kone muutenki hidas.......autto ku käytin näytönasetuksista toista näyttöä päällä ja pois......hd4850 kortti kyseessä

EMO:p5q pro|PROS:E5200 3.5ghz+Katana2|POWER:Chieftec 560w|NÄYTOHJ:2xHD4850|RAM:6gt 800mhz ddr2|KOTELO:antec 300|NÄYTTÖ:G2411hd|KÄYTTIS:Vista64 home prem
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > netti aaltoilee ja näyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy