Eli heti avattuani kansion, missä on waretettuja leffoja, ruutuun tulee ilmoitus: "explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava..." Ennen kyseistä ongelmaa ei ole ollut, ja nyt olen hiljaittain muutaman uuden leffan ladannut, joidenka jälkeen ongelmat alkoivat. Eli missähän lienee vikaa?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhs_: Eli heti avattuani kansion, missä on waretettuja leffoja, ruutuun tulee ilmoitus: "explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava..." Ennen kyseistä ongelmaa ei ole ollut, ja nyt olen hiljaittain muutaman uuden leffan ladannut, joidenka jälkeen ongelmat alkoivat. Eli missähän lienee vikaa?
Tee kyseiselle asemalle virheentarkistus.
Eli; Käynnistä > Suorita > cmd > Sitten vaan kirjotat chkdsk [asema] /F
tuohon asema kohtaan sen aseman tunnus ilman []
Voi olla niin, että chkdsk on parempi ajaa Palautuskonsolissa. Ei ole winukka lukemassa kovolta mitään, eikä häiriinny siten operaatiot.
Kovon valmistajan sivuilta voi imuroida ko kovolle tehdyn itsenäisesti boottaavan (disketti, cd, usb-tikku) testiohjelman, sen kovon kunnon testaamiseen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhs_: Eli heti avattuani kansion, missä on waretettuja leffoja, ruutuun tulee ilmoitus: "explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava..." Ennen kyseistä ongelmaa ei ole ollut, ja nyt olen hiljaittain muutaman uuden leffan ladannut, joidenka jälkeen ongelmat alkoivat. Eli missähän lienee vikaa?
Koita vielä ottaa pois päältä videoiden esikatselu käynnistä-> suorita
regsvr32 /u shmedia.dll ja enteriä perään. Yritä sitten avata se kansio. Komennolla regsvr32 shmedia.dll saat esikatselun taas päälle.