User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelmia vistan kielenvaihdossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia Vistan kielenvaihdossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
8. helmikuuta 2009 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, käyttöjärjestelmänä on Vista Ultimate x32. Sain helposti ongelmitta ohjeita seuraamalla vaihdettua näyttökielen englannista suomeksi. Aluksi kaikki näytti ihan hyvältä, mutta kohta alkoi ilmestymään häiriöitä. En saa avatuksi tiettyjä ohjauspaneelin kohteita (Aluekohtaiset- ja kieliasetukset, näytönsäästäjä...), eikä myöskään tiedostojen ja kansioiden ominaisuus-valikot toimi.

Olen nyt yrittänit soveltaa kieltä takaisin englanniksi eri keinoin, lataamalla netistä englannin kielipaketteja mutta niitä ei voi poistaa kun kieliasetuksia ei saa avatuksi. Yritin asentaa myös muita kieliä, kuten ruotsin. Sen se asensi mutta en päässyt asettamaan sitä näyttökieleksi.

Nyt tein uuden käyttäjätilin jonka kielen olen pitänyt englantina. Englanninkielen ymmärtäminenhän ei sinänsä tuota mitään ongelmaa, mutta silti olen enemmän kotimaankielisen käyttöjärjestelmän kannalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2009 @ 15:43

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelmia vistan kielenvaihdossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy