User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows boottaa latausruudun jalkeen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows boottaa latausruudun jalkeen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Markqq
Member

1 tuotearvio
_
8. helmikuuta 2009 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmaiseksi olen jollain huonolla lapparilla, en saa 'a' kirjaimia jostain syysta.

Eli, kone toimi aivan normaalisti tanaan.. kunnes paatin boottia sen ennen wow raidia. Noh siina sitten odotellessa etta kone kaynnistyy niin yhtakkia kone boottaa itsensa ehka 5 sekuntia sen jalkeen kun se windows latauspalkki on kadonnut.. Olen kokeillut vikasietotilassa ja ei siellakaan toimi, eli siis se lataa niita jotain filuja ja sen jalkeen boottii koneen jalleen. Olen myos tehnyt korjaa tietokone vistan cdlta, mutta ei toimi, Olen kanssa tarkistanu johdot ja ovat kiinni..

Joten olisiko kovalevy rikki? Tarvitsisin ammattilaisen kommentteja taha valiin kiitos!

PC: ASUS P5Q Deluxe, C3D Radeon HD5850 1gb, C2D E8500 @ 3.5ghz, A-DATA 8gb ddr2 @ 800mhz, Samsung 2x 500gb & 1x 750gb, Samsung DVD/RW Asema, Corsair 520W, Antec P182b, Windows 7 Professional 64-bit, BenQ 24 E2420HD & BenQ 24 G2420HDB, Sennheiser PC161 Headset, Logitech G11 Keyboard, Logitech MX518 Mouse
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2009 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut "Viimeksi tominutta kokoonpanoa" eli "Last known good configuration".
Se on samassa F8-valikossa kuin vikasietotilakin ja joskus toimii, vaikka vikasietotilakaan ei toimi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2009 @ 21:51

Markqq
Member

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2009 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Viimeksi toiminut kokoonpano (lisäasetukset), tarkoitat? Muuta ei löydy. mutta ei toimi.

Broidi kovolla on kokeiltu ja toimii joten kovo varmaan sökönä :)

Tilasin jo uuden.

E: Tuskin olin edes tehnyt mitään eilisena päivänä koneella, kun melkein koko päivän afk, sitten yhtäkkiä tämä ongelma. Noh osia hajoo ei sille voi mitää.

PC: ASUS P5Q Deluxe, C3D Radeon HD5850 1gb, C2D E8500 @ 3.5ghz, A-DATA 8gb ddr2 @ 800mhz, Samsung 2x 500gb & 1x 750gb, Samsung DVD/RW Asema, Corsair 520W, Antec P182b, Windows 7 Professional 64-bit, BenQ 24 E2420HD & BenQ 24 G2420HDB, Sennheiser PC161 Headset, Logitech G11 Keyboard, Logitech MX518 Mouse

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2009 @ 07:44

Mainos
_
__

_
Fersam
Newbie
_
9. helmikuuta 2009 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep itselläni oli samanlainen ongelma tässä pari päivää sitten..
Vein sitten koneen yhdelle tyypille joka totes että kiintolevyhän se siinä on paskana.. Uus kiintolevy tässä koneessa nyt ja toimii ihan ok, muutamaa vikaa lukuunottamatta.

Joo ei täs mitn.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows boottaa latausruudun jalkeen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy