User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > hajottaako läppärini muut laitteet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hajottaako läppärini muut laitteet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rriina
Newbie
_
9. helmikuuta 2009 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko mun läppärissä (HP 6715s, vista) olla joku ihan perustavanlaatunen vika, vaikka asetuksissa tai jossain, tai voiko olla joku virus mitä Avira AntiVir (+ vistan palomuuri) ei oo huomannu?

nimittäin tänään sekos mp3 jonka hain kaks viikkoa siten kaupasta edellisen tilalle, joka sekos. Muistitikku sekos niin ikään. vai onko vika kaupassa, Anttilassa? :D kaikki entiset muistitikut kuitenki toiminu ihan niinkun pitää. buffalo yms.

Muistitikku oli Kingstonin DataTraveler jotain. toinen niistä toimi normaalisti (niitä oli siis kaks), mutta suurempimuistinen väitti että tiedostot ei sijaitse siellä missä ne sijaitsee ja siirsi vaan osan tikulle koneelta. Alustin monta kertaa, ei auttanu. enkä saanu edes rahoja takas, enkä uutta, kun ne väitti et se johtuu mun koneesta. myin sen sit kaverille ja sillä se toimii tietenki loistavasti. mikä tässä voi olla vikana?!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2009 @ 16:43

Senior Member

3 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2009 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistitikut eivät tarvitse mitään erityisiä ajureita. MP3 tosin voi tarvita.. Oliko se pieni disketti niinkuin cd, mutta puolet koosta? Kyllä se asema lukee niitäkin, laita vaan ja asenna ne ajurit..

Power corrupts
rriina
Newbie
_
12. helmikuuta 2009 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosiaan! se toimii nyt ku asensin sen devuce managerin sieltä levyltä. ja muistin samalla et niinhän mä tein sen ekankin kanssa,. et se simahti silti. jännnä muuten et se device manager hävis sit koneelta siinä välissä kun odotin uutta mp3sta.

mut tää ei vielä selitä sitä muistitikkua. ei kai se vika voi olla mun koneessa kun kaikki muut tikut on toiminu siinä?

-
-
-
-
-
ps.penkkarit,penkkarit,penkkarit,penkkarit..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > hajottaako läppärini muut laitteet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy