User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.5.2025 / 13:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon ixus 850
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon ixus 850
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jamtastic
Member
_
13. helmikuuta 2009 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan kuvat camerasta koneelle?
Käyttöjärjestelmänä vista x64 homepre.

Liitin kameran usb johdolla koneeseen, mutta kone ei tunnu havaitsevan kameraa.

Onko minulla johtopoikki(ei näytä siltä ja on toiminut ennenkin) vai jonkinlainen muu ongelma.
hentriz
Account closed as per user's own request
_
14. helmikuuta 2009 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö koneessasi ole muistikorttipaikkaa. Olettaisin että sinulla on, jos kerran koneessa on Win Vista Home Pre. (=Kenties suhteellisen uusi?)
Eikös sillä homma hoidu suunilleen yhtä nopeasti. Itse ainakin mielummin tykkään tykätä suoraan muistikortin tietokoneeseen, enkä kameraa USB-johdolla tietokoneeseen.
Jamtastic
Member
_
15. helmikuuta 2009 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu vähän liian hätäisesti kirjoitin. Sain homman toimimaan. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
hentriz
Account closed as per user's own request
_
15. helmikuuta 2009 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jamtastic:
Juu vähän liian hätäisesti kirjoitin. Sain homman toimimaan. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

Eikös olisi muuten ihan kiva kertoa miten homma ratkesi. Kiinostaa minua ja auttaa myös häntä, jos tulee samantapainen ongelma. Ei tarvitse hänenkään pistää uutta viestiä tulemaan.
Mainos
_
__

_
Jamtastic
Member
_
16. helmikuuta 2009 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti tässä kävi nyt niin että koska olin joskus vuosi sitten siirtänyt kuvia koneelle, se ei löytänyt uutta laitetta vaan oli valmis toimimaan heti johdon sisään laitettuani.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon ixus 850

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy