User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miten pääsen eroon ilmoituksesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten pääsen eroon ilmoituksesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2009 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka..

Toivon mukaan osoitan tämän kysymykseni oikeassa paikassa.Latasin erään salasanasuojaus ohjelman koneelleni.En kuitenkaan pitänyt ohjelmasta.Niinpä yritin poistaa sitä ohjelmaapaneelin puolelta.En siinä onnistunut.Yritin sitten poistaa sitä CCleanerilla.En sinäkään onnistunut.Poistin koko kansion suoraan kovalevyltäni.Nyt näitä ilmoituksia tulee oikein sarjana,että on oikein hätää kärsimässä.Et kunnolla kerkiä vaihtaa sivua kun näitä tule kerralla joku 6-7 kpl:tta.Miten saan tämän asian hoidettua pois päiväjärjestyksestä.Alla kuva ilmoituksesta:

Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2009 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs se yrittää käynnistää tota softaa,mutta koska olet poistanu sen koko kansion sieltä niin se ei löydä tota tiedostoa,tosta pääset eroon kun otat sen softan käynnistys merkinnän pois,ettei se yritä enään käynnistää sitä,se onnistuu helposti vaikka sillä sun ccleanerilläs.
Member

2 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2009 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä sen jo poistanut.Tarkoitat varmaan käynnistys valikosta.Samoin sain sen jälkeen kun poistin kannsion,niin poistin tuolta ohjemapaanelin kautta-kaikki ohjelmat.Sieltäkin siis poistin,mutta ei näy auttavan.Yritin äsken hakea tai puhdistaa minun Reg Seekerillä rekisteristä sitä.Löysinkin siitä merkintöjä ja puhdistin,mutta miten sen sanoisi "samassa tilassa ollaan" Mutta kiitoksia kuitenkin...Palataan
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2009 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso Autorunsilla, sen Everything -välilehdeltä, missä siellä lukee jotain tuohon MPHook.dll:ään tai Password Manager XP:hen vastaavaa, ja ota ruksi pois niiden edestä. Sulje lopuksi Autoruns (eli ei vaadi muuta kuin ruksin poistamisen).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2009 @ 08:59

Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2009 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PETE11:
Olen kyllä sen jo poistanut.Tarkoitat varmaan käynnistys valikosta.Samoin sain sen jälkeen kun poistin kannsion,niin poistin tuolta ohjemapaanelin kautta-kaikki ohjelmat.Sieltäkin siis poistin,mutta ei näy auttavan.Yritin äsken hakea tai puhdistaa minun Reg Seekerillä rekisteristä sitä.Löysinkin siitä merkintöjä ja puhdistin,mutta miten sen sanoisi "samassa tilassa ollaan" Mutta kiitoksia kuitenkin...Palataan
en tarkottanu käynnistä valikkoa vaan sen softan käynnistys merkintää eli avaa se ccleaner ja sieltä "työkalut" ja siitä valitset sen alemman eli "aina ajettavat ohjelmat" ja sieltä etsit jos sieltä löytyy se tiedosto mitä se herjas tai jotain missä on sen softan nimistä niin valitse se ja klikkaa "poista ohjelman käynnistys merkintä" ,niin sit loppuu tuo herjaaminen.jos on jotain epäselvyyttä niin ota siitä ccleanerin "aina ajettavista ohjelmista" scrrenshotti ja hostaa se tänne.tai sit teet nekon ohjeen mukaisesti,se on sama asia ja sama lopputulos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2009 @ 09:37

Member

2 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2009 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thanks

Member

2 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2009 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En vaan yksinkertaisesti löydä mitään merkintää.Olen käyttänyt tuota neuvomaasi autorunia apuna.Ja sitten tämä Cclener ei siinäkään.Laitan alle siitä ottamani liite.Se oli e osiossa,jossa poistin silloin sen koko kansion.Kävin myös roskakorin puolella katsomassa,mutta luultavasti Cclener on hoitanut siellä hommat.Tässä kuva:

Siinä on siis aina ajettavat.Toivon mukaan saat selvän kuvasta.Näitä ilnoituksia nyt tulee niin paljon,ettei kerkiä poistamaan.Ei hiirtä paljon kestä liikauttaa tai sivua vaihtaa,mutta palataan....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2009 @ 11:03

tukis
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2009 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Autoruns ohjelmassa kannattaa käyttää etsi-toimintoa.
File -> Find...
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2009 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä on samasta juttua,ja eipä tossa ccleanerin käynnistys luettelossa ole mitään tosta softasta,eikö toi ole joku salasanojen tallennus softa tai sinnepäin ?? käyttääköhän se selaimessa (firefox) jotain pluginia,se vika ei voi ollakkaan tuossa mitä ekana epäilin,varsinkaan jos se herja tulee siihen koko ajan moneen kertaan,tuleeko se kun teet jotain tiettyä eli vaikka kun käytät selainta vai tuleeko se ihan koko ajan riippumatta mitä teet ?? jos se tulee vain sillon kun käytät selainta niin mä kokeilisin ekana tallentaa selaimen kirjainmerkit ja sit poistaa sen selaimen kokonaan kansioineen ja rekisterimerkintöineen ja asentaisin sen uudestaan,riippuen tietenkin et tuleeko se vain sillon kun käyttää selainta elis illon se vika olisi jotenkin siihen kytköksissä,yksi tosi hyvä softa millä saa rekisterista haettua ja poistettua mitä haluaa on semmonen kuin jv16,se on kyllä maksullinen,mutta sitä voi ilmatteeksi kokeilla 30 päivää,sen saa suomen kieliseksi.toivottavasti jollain muulta löytyy tähän ratkasu,täytyy sanoa että multa alkaa loppuu konstit,ei täs voi muuta sanoa kuin onnea :)

EDIT:sen verran viellä et oletko katsonu löytyykö sulta tämmöstä kansiota sieltä koneelta C://käyttäjä\Documents and Settings\\Application Data\Password Manager XP ?? se on piilo tiedosto eli sulla pitää olla siellä kansio asetuksissa se "täppi" siinä "näytä piilo tiedostot" kohdassa.jos et ole poistanu tota niin se varmaankin löytyy sieltä,koita poistaa se.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2009 @ 12:57

BforeDusk
AfterDawn Addict
_
21. helmikuuta 2009 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ole juurikaan CCleaneriä käyttänyt.
Eikös se ole enempi turhien rekisterimerkintöjen poistamiseen, kun ohjelma on uninstaal?

Paljon on uninstaller nimellä kulkevaa ohjelmma, jotka ohjauspaneelin keinoa paremmin poistavat.
Nyt menit "perinteisellä" kansion tuhoamisella poistamaan ohjelman.
Muilla keinoilla on nyt vaikea löytää sitä poistettavaa ja sen osia.

Kokeilla voit, asennat sen ohjelman takas samaan paikkaan, ja sitten jollain uninstaller softalla sen poistoa.

Yhtä yhden exe tiedoston sisältävää kokeilin, niin mogasin pahasti kun painoin Delete kuvaketta ohjelmalle, enkä uninstall (jonka kuvake oli epämääräinen).
Nökötti sitten ohjauspaneelissa ohjelmana ilman mitään valintaa. Ja kaikki kansiot koskemattomina.
Parisataa riviä ohjelman jäljiltä Järjestelmärekisterissä, hazardina tuhoten.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2009 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk:
Mä en ole juurikaan CCleaneriä käyttänyt.
Eikös se ole enempi turhien rekisterimerkintöjen poistamiseen, kun ohjelma on uninstaal?

Paljon on uninstaller nimellä kulkevaa ohjelmma, jotka ohjauspaneelin keinoa paremmin poistavat.
Nyt menit "perinteisellä" kansion tuhoamisella poistamaan ohjelman.
Muilla keinoilla on nyt vaikea löytää sitä poistettavaa ja sen osia.

Kokeilla voit, asennat sen ohjelman takas samaan paikkaan, ja sitten jollain uninstaller softalla sen poistoa.

Yhtä yhden exe tiedoston sisältävää kokeilin, niin mogasin pahasti kun painoin Delete kuvaketta ohjelmalle, enkä uninstall (jonka kuvake oli epämääräinen).
Nökötti sitten ohjauspaneelissa ohjelmana ilman mitään valintaa. Ja kaikki kansiot koskemattomina.
Parisataa riviä ohjelman jäljiltä Järjestelmärekisterissä, hazardina tuhoten.
olen kanssa samaa mieltä,et kannattaa käyttää ennemmin jotain uninstaller softaa noissa poistoissa,itse käytän semmosta kuin Your Uninstaller! 2008 ,se on tosi hyvä,ainoa miinus et se on maksullinen,mutta sitä voi ilmatteeksi käyttää 30 päivää,tota kannattaa kokeilla että asennat sen softan uudestaan ja sit poistat sen jollain uninstaller softalla.niissä on se hyvä että ne poistaa kaikki siitä sofgtasta ja scannaa viellä kaikki läpi ettei löydy mitään siitä ja ne osaa poistaa lukitut tai käynnissä olevat tiedostot tai sit ne pyytää boottaamaan koneen ja poistaa sitten ne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2009 @ 22:03

Member

2 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2009 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka...

Sain sen muuten pois.Enpä ole tällaiseen tilanteeseen joutunut ennen.Poistin selaimen kansioineen ja sitten latasin sen uudestaan.Tätä ennen kerkisin jo ennekuin neuvoit samasta asiasta tuo piilotiedostojen näyttäminen.Mutta ei siellä mitään ollut.Kiroilin joka hetki.Suorastaan otti niin kupoliin tämä asia.Näitä tuli niin kovalla vauhdilla oikein sarjana ettei kerinnyt niitä oikein poistaa.Sitten älysin kun neuvoitte tästä selaimen asiasta.Näitähän ei tullut silloi kun menin vaikka omaa kovalevyn sisältöä katsomaan,mutta heti kun aloin tai yritin käyttää selainta niin näitä tuli oikein köytenä.

Mikä muuten olisi parempi korvike tälle CCleanerille.Sulla taisi olla joku ohjelma tiedossa.Tai jos voit heittää useampia ehdotuksia kehiin.

Tämä oli tosiaan ohjelma jolla voin säilöä salasanat,mutta löysin paremman ohjelman siihen tarkoitukseen ja siitä tämä hulapaloo alkoi kun poistin tämän ohjelman kansion yrittäessäni poistaa tätä ohjelmaa.Kiitoksia kuitenkin teille avusta...
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2009 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no hyvä et pääsit siitä eroon,itse olen käyttäny noihin salasanoihin semmosta softaa kuin roboform ,se on tosi pätevä,kannattaa kokeilla,se on ilmanen kymmeneen salasanaan asti ja sen jälkeen tarvitsee pro version,mut se on siitä tosi hyvä että se kysyy itse haluatko tallentaa salasanan ja aina kun menet semmoselle sivulle missä olet tallentanu jonkun salasanan niin ei tarvitse kuin klikata nappia niin se avaa sen,se tekee semmosen toolbarin selaimeen mistä niitä salasanoja hallitaan,toimii ie:ssä ja firefoxissa ainakin.olen käyttäny pari kolme vuotta tota,olen kokeillu paria muutakin,mut mikään ei kyl ole vetäny tolle vertoja,mut niinhän se on kun johonkin on tottunu niin sitä on vaikea vaihtaa,siinä on viellä se hyvä et ne salasanat on yhessä kansiossa minkä voit siirtää vaikka muistitikulle tai minne vaan niin ne on suojassa eli varmuus kopio jos jotain sattuu ja ne on salatussa muodossa,eli niitä ei kukaan saa auki ellei tiedä pääsalsanaa,ohjelman saa suomenkieliseksi.ja tuosta ohjelmien poisto ohjelmasta niin olen aina käyttäny vaan tuota Your Uninstaller! 2008 ohjelmaa ja miksi vaihtaa hyvää pois,sen roboformin löydät Täältä .
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miten pääsen eroon ilmoituksesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy