User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 19:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näppäimistö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näppäimistö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
s3p1
Junior Member
_
23. helmikuuta 2009 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mikä näistä näppiksistä olis paras?

Razer Lycosa
Logitech G15
Logitech G11
Microsoft SideWinder X6
Roccat Valo

muitakin valaistuja näppiksiä saa ehdottaa jos löytyy.
Azzo85
Member
_
23. helmikuuta 2009 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuka katsoo näppäimiä? Opettele napit niin säästät pitkän pennin.

Testi
Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2009 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ollut sekä tuo Logitech G11 ja nyt on MS X6.

Logitech G11 oli ihan ok näppis, tosin mielestäni on anteeksiantamatonta, että pelinäppiksessä välillä vasen shift jumitti pohjaan jos ei sitä painanut suoraan. Toiseksi macronäppäimet sijaitsivat hieman liian kaukana "wsad" napeista, että niistä olisi ollut mitään oikeata hyötyä minulle. Massiivisen kokoinen näppis.

X6 mukavan matalat näppäinten liikeradat, ei jumita ja minulle varsin kätevä mahdollisuus irroittaa numeronäppäimet. Kovin on kapea tuo nykyinen tietokonepöytäni.

Näistä kahdesta X6 on enemmeän minun mieleeni.

-Noob-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2009 @ 10:26

Member
_
24. helmikuuta 2009 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G11:sta ääni täältä! ei ole kyllä tullu tollasta "vasen shift jumittuu pohjaan" ongelmaa vastaan ja nyt kun koitin sitä painella joka suunnasta niin en kyllä onnistu sitä jumittamaan:). on tainnu Lindi vähän rankasta nappulaa jossain vaiheessa:). ja makrot sijaitsevat minun mielestä hyvässä paikassa ja näppäin tuntuma on erittäin jämäkkä ja hyvä:) ja makuasioistahan tässä on vain kysymys eli joku tykkää äidistä ja toinen isoäidistä. mutta minä olen ollut erittäin tyytyväinen tähän lankkuun:) miinuksena toki voi olla melko massiivinen koko mutta mulla sekään ei haittaa koska pöydällä on reilusti tilaa.

Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"
Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2009 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lol, juu on rankaistu shiftiä juurin sen verran kun tuosta vasemmasta pikkurillistä lähtee voimaa kun FPS-pelissä laitetaan ukko kyykkyyn. :D

-Noob-
s3p1
Junior Member
_
24. helmikuuta 2009 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kellään oo kokemusta razerista tai roccat:sta?
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2009 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s3p1:
eli mikä näistä näppiksistä olis paras?

Razer Lycosa
Logitech G15
Logitech G11
Microsoft SideWinder X6
Roccat Valo

muitakin valaistuja näppiksiä saa ehdottaa jos löytyy.

Osta se mikä tuntuu parhaalta. Ei tähän muuta ratkaisua ole.

Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näppäimistö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy