Eli ennen toimi ihan normaalisti, mutta nykyään kun käynnistän koneen, niin tuo ati catalyst control center ei käynnisty itsestään, ja sen takia ei myöskään näytönohjaimen tuuletin, mutta manuaalisesti se kyllä käynnistyy. Minulla on uusimmat ajurit, msconfig:ista päällä on tuon centerin käynnistys ja catalyst control center launcher on täysin sallittu zone alarmilla. Ohjelma minkä pitäisi käynnistyä on siis CLIstart.exe Osaisiko kukaan siis kertoa miksi se ei enää käynnisty, vaikka pitäisi? Tosin siis jos menen C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static ja sieltä käynnistän manuaalisesti tuon CLIstart.exe n, niin toimii.
On muutaman päivän nyt tehnyt, ja sillo ku se alko mulla oli ihan samat ajurit käytössä ku mitkä oli ollu jo kuukauden ainaki... Joten ei se luultavasti ajureista ole?
ELi mulla olisi uusi vihje tähän ongelmaan... Huomasin toisenkin oudon jutun käynnistyksessä: Yleensä käynnistyy kaikki ihan normisti, mutta nykyään tulee nuo äänijutut ihan normaalisti, sitten tuo Zone Alarmvirustorjunta ohjelma, mutta sen jälkeen kestää joku 5 min että tulee nettikuvake... En tiedä että tulisiko tuo Ati Control paneelikin vielä jos vaan tarpeeksi kauan odottaisi, mutta kun ei viiti kun muuten näytönohjain kerkeää kuumentua liikaa... Eli voisiko Zone Alarm jotenkin jumittaa koneen käynnistystä kun kaikki sitä ennen olevat tulee normisti mutta Zone Alarmin jälkeen kestää kaikilla?