User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 07:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati asus a9250 agp 128 mb näytönohjain vinoilee ja omistaja lähellä hermoromahdusta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ATI Asus A9250 AGP 128 Mb näytönohjain vinoilee ja omistaja lähellä hermoromahdusta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

10 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2009 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molskis!

Elikkäs otsikon mukainen vanhahko grafiikanpyörittäjä.

Eli näyttis oli alussa jo aika paska. Tökkiä rymmyytti peleissä minkä kerkesi ja teki pelaamisesta yhtä helvettiä. Noh minä sitten poistin ajurit koneelta ja löin uudet perään.

Olin siinä sitten naama näkkärillä, kun näyttö toimi kuten pitää! Joo... Iloa ei kovin kauaa kestänyt kuten arvata saattaa. Seuraavan kerran kun koneen pistin käyntiin niin oltiin samankaltaisessa tilanteessa - tosin ei yhtä pahassa - jossa peli bugasi kuin naapurin Hilta. Mjoo... Mie sitte olin tietty ihan hiilenä.

Asensinpa ajurit uudestaan... Toimii taas hyvin jonkun aikaa, mutta taas alkoi sama lagaaminen.

Elikkä siis taas ollaan lähellä päreen palamista ja verenpaine nousee jo kovaa kyytiä. Onko BIOS:ssa jotain vai Koneessa??

Koneessa 2MB keskusmuistia, ja prossu 2,6 - vanha rousku sekin- mutta pitäis kyllä tämän kokoonpanon pyörittää NWN1:stä... Vaati prossulta 400Mhz, näyttikseltä 16MB ja keskusmuistia 128MB.

AUTTAKAA!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2009 @ 18:40

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. maaliskuuta 2009 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivittänyt piirisarjan ajurin ?

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Senior Member

10 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2009 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh mikä se on ja mistä sen löytää koneelta?

Senior Member

10 tuotearviota
_
4. maaliskuuta 2009 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli totaalisen pakko nostaa tämä viesti ylös, kun näyttää tätä viestiä tänne näytöohjain keskusteluun sitä vauhtia puskevan.

Sitäpaitsi olen todella avun tarpeessa ja olisin siis todella kiitollinen kaikenlaisista vinkeistä. Meinaa on sen verran outo ongelma, että tahtoo olla vaikea löytää mitään englanniksi googlesta.

Olen jo 5 kertaa nuo ajurit asentanut uudellee sen takia, että ne toimisivat edes hetken aikaa. Joudun asentamaan ajurit aina uudelleen, kun haluan pelata.
Member

2 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2009 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
outoa on, mutta pakko todeta että ladan hinnalla ei saa mersua
ja kun alkaa olla jo noinkin vanha rauta kyseessä niin voi hyvinkin mennä leikkimiseksi saada toimimaan kunnolla tuo kokoonpano

Intel core i7 875k. Kingston hyperx 1333 ddr3 4gb. 1kpl samsung ssd 830 128gb + 3x 500gb samsung hd 502ij. Corsair 750w virtalähde. Asus p7p55 evo . Club 3d hd4870 oc. windows 8 pro.
Mainos
_
__

_
Senior Member

23 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2009 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aja jollakin ohjelmalla ne ajurit pois niin puhistaa kunnolla. Myös aja virusturvat ja CCleaner. Puhdista pölyt kortista niin sitten pitäisi alkaa pelaamaan hyvin.

Ainakin minun ikivanhassa tein näin niin johan alkoi pelittää ;).

Absolutismi on alkoholiongelma.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati asus a9250 agp 128 mb näytönohjain vinoilee ja omistaja lähellä hermoromahdusta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy