User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelmia tietokoneen käynnistyksessä + mirc syö muistia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia tietokoneen käynnistyksessä + mIRC syö muistia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Flibo
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2009 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ookkei, mulla on ollut jo ~2 viikkoa tällänen ongelma, että käynnistyksessä noin 50% mahdollisuudella valittaa että ksecdd.sys on hävinnyt tai korruptoitunut, ja tietokone ehdottaa uudelleenkäynnistämistä. Joskus Windowsin repairaaminen auttaa, mutta ei todellakaan pysyvä ratkaisu, pari kertaa errori tullut juuri sen jälkeen kun olen repairannut. Olen koittanut sellaista softaa kuin DriverCleaner ja RegCure sekä Registrybooster, mikään noista ei vaikuttanut mitenkään. Eilen vetäsin kolmen tunnin full scannin Symantec Antiviruksella ja tänään Malwarebytesillä, löysi muutaman infektion ja viiruksen, mutta ei ratkaissut pulmaa. Käsittääkseni kyseessä on siis Windowsin joku tärkeä ajuri, eli Windowsin uudelleenasentaminen saattaisi auttaa? Yritin kauan googlettaa, mutta kunnon ratkaisua ei löytynyt.

Toinen ongelma on se, että mIRC vetää muistia ihan sikana. About joka sekunti vie noin 36kB lisää muistia, monen tunnin datauksen jälkeen mIRC vei jo yli 200 megaa muistia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelmia tietokoneen käynnistyksessä + mirc syö muistia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy