User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.2.2026 / 12:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css dedicated servun kanssa ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Css Dedicated servun kanssa ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CSSFRIIKK
Suspended due to non-functional email address
_
8. maaliskuuta 2009 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi ois tota noin ongelmii kun oon tehnyt servun ja sinne tarviis Mani admin pluginin sitten lisätä kaikki adminit ja kaikista tärkein on itse asiassa että se näkyy kavereilleni vaan not responding vaikka olen laittanut Sv_lan 0 ja kaikki muut tarvitsen apua Steam acount : PARKour96
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2009 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boxista portti auki niin alkaa pelittään.

http://www.portforward.com/english/route...routerindex.htm

Tuosta on apua :D
CSSFRIIKK
_
9. maaliskuuta 2009 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä helvettii teen tuolla ? ?
CSSFRIIKK
_
9. maaliskuuta 2009 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jOO nyt tiedän mut kun siin että valitaan nettiboxi valitsin sitten peli valitsin ja sitten kun tulee se että ip juttu niin siihen tarvitaan käyttäjä tunnusta ja salasanaa
niin en tiiä niitä
Mainos
_
__

_
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei sillä steamin omal dedicated servulla tee mitää. Tällä minä omani hostaan ja toimii kun joku vuokrattu serveri :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 00:10

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css dedicated servun kanssa ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy