User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 09:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > virhe ladatessa käyttöjärjestelmää tarttis apua viisaanmilta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
virhe ladatessa käyttöjärjestelmää tarttis apua viisaanmilta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
leffa1
Member
_
9. maaliskuuta 2009 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli asensin linux ubutum toiseen kovalevyyn ja toisessa oli windows xp prof sp2 ja kun linuxin asennus oli valmis niin kokeilin xp heti kun asennus oli valmis xp toimi hyvin mutta sitten kun kokeilin linxia sekin toimi mutta sen jälkee ei xp se sanoo virheladatessa käyttöjärjestelmää kokeilin xp cd lövyllä ajaa uudestaa niin se ei suostu sentamaan eli ei tuu mitää kun laittaa lövyn sisälle ja sammuttaa uudestaan koneen kertokaa te viisaammat ja laittakaa yksin kertaisia ja selviä ohjeita

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

Senior Member

15 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2009 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Biosin asetuksista CD-asema ykköseksi.

*Tästä ohjeet.
leffa1
Member
_
10. maaliskuuta 2009 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on se boot järjestys cd-rom,c,levyke asema oon kokeillu kaikissa järjestyksissä kun jätän sen xp kovalevyn kiinni niin se sanoo että ei oo löydy jotaki systeemiä mutta kun latan sen linux kovan kiinni ja sen xp kovan niin sitten tulee se valitse käyttöjärjestelmä niin siellä on alhaalla se microsoft xp mutta kun otan sen niin se vaan sanoo jotakin en muista pitää kattoa se mää kirjotan sen tänne sitten jos joku osais auttaa ps.en osaa hyvin englantia mutta jonku verran =)
auttaskohan biosin resetointi eikös se tehdä silleen että se patteri pois ja kone käyntii ja sitten sammutetaan ja patteri kiinni taksi korjatkaa jos olen väärässä ja kaikki neuvot otetaan vastaan

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2009 @ 16:33

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2009 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leffa1:
mulla on se boot järjestys cd-rom,c,levyke asema oon kokeillu kaikissa järjestyksissä kun jätän sen xp kovalevyn kiinni niin se sanoo että ei oo löydy jotaki systeemiä mutta kun latan sen linux kovan kiinni ja sen xp kovan niin sitten tulee se valitse käyttöjärjestelmä niin siellä on alhaalla se microsoft xp mutta kun otan sen niin se vaan sanoo jotakin en muista pitää kattoa se mää kirjotan sen tänne sitten jos joku osais auttaa ps.en osaa hyvin englantia mutta jonku verran =)
auttaskohan biosin resetointi eikös se tehdä silleen että se patteri pois ja kone käyntii ja sitten sammutetaan ja patteri kiinni taksi korjatkaa jos olen väärässä ja kaikki neuvot otetaan vastaan
Yleensä sielä emossa on kyllä jumpperikin sitä nollausta varten, eikä se varmaankaan paljoa auta jos patterit seinistä irti revit ;) tulee vielä kylmä =) Eli tarkoitat mitä luultavammin paristoa. Ja kyllä, se nollaus onnistuu myös emon pariston poistolla. Paristo irti noin kymmeneksi sekunniksi ja takaisin kiinni, ei tarvitte käynnistellä konetta välissä. Vaikkakin en kyllä usko nollauksesta mitään apua ongelmaasi olevan.

Gigabyte GA-P35|Core2 8500|MSI8800GTS 512 OC|4G|4,5Tt|X-fi elite pro|Antec NEO HE 430W|Vista 64bit|||PS3 60G|||Xbox360 Pro||Nokia E90||Nokia 5800|
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > virhe ladatessa käyttöjärjestelmää tarttis apua viisaanmilta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy