User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 15:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta ja halpaa tietokonetta ostamassa, apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta ja HALPAA tietokonetta ostamassa, APUA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
0p4
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2009 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Elikkä tarkoituksena oli ostaa mahdollisimman halpa kone jolla pyörii lähinnä CSS ja Left 4 Dead. Grafiikka asetukset olen valmis laskemaan ihan alas ja nillä ei ole merkitystä. Kone kaikkineen saa maksaa eniintään 650? Mutta siitä näytön raha pois eli 150? jolloin jää hintaa 500?, mutta käyttis ja kasaus vie rahaa noin 140? joten keskus yksikkö saa maksaa 360?. Kone ei tule todellakaan pelkkään pelikäyttöön vaan riittää peruskäyttö ja välillä pelailu. Tämmöisen ole itse kasannut.

INTEL DUAL CORE E5200 2.5GHZ
ASUS P5KPL-AM
ASUS EAH4650/DI/512MD2
KINGSTON 4GB DDR2 800MHZ
ANTLER MATX TX-363 + 400w
SAMSUNG 500GB SATAII 16MB
SAMSUNG SATA 22X DVDRW

345?

Tämmöinen tuli tehtyä mitäs sanotte? Minusta tuo näyttis ei nyt aivan mikään ihan avuton ole ja usko pytyväni pelaamaan sillä ainakin CSS. Kuulemiin!

Erikoinen.
mursu4
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtalähde kuraa, itse suosittelen chiefteccejä.

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

0p4
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. maaliskuuta 2009 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No muokkasin tätä pakettia pikkusen eli vaihdoin ton kotelon tämmöseen.

INTEL DUAL CORE E5200 2.5GHZ
ASUS P5KPL-AM
GeForce 8600GT
KINGSTON 4GB DDR2 800MHZ
MICRO-ONE MO-83 ATX + 500W
SAMSUNG 500GB SATAII 16MB
SAMSUNG SATA 22X DVDRW

Oisko toi Micro One yhtään parempi?
Ja vaihoin mä sit näyttiksenki onko toi parempi ku toi äsköne?

Erikoinen.
Mainos
_
__

_
mursu4
Suspended due to non-functional email address
_
17. maaliskuuta 2009 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun itse olin osissa konetta ensimmäisen kerran ostamassa, niin tällä(ja muillakin) foorumeilla kerrottiin virtalähteen olevan koneen ehkä tärkein osa. Eli jos powerissa haluaa hiemankin säästää, niin Chieftecci tai Sonata III powerilla kehiin. Kuitenkin kannattaa mielummin vaikka kotelossa kuin powerissa säästää. Sillä jos poweri poksahtaa, niin tod. näköisesti muutkin komponentit paskana.

En suosittele micro-oneakaan, vaikka ei kyllä kokemusta ole:D

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta ja halpaa tietokonetta ostamassa, apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy