User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 08:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista 32-bit vai 64-bit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista 32-bit vai 64-bit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Poitzu88
Newbie
_
16. maaliskuuta 2009 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänne oma mielipide, et kumpi noista vistoista olis parempi ja millä vista versiolla pelitkin toimis, ehkä vähän vanhemmatkin.
kun olen lukenu, et joissain vistan versioissa voi olla ongelmia pelien kanssa.
olen ajatellu vaihtaa xp pro:n vista 64-bittiseen.. kokemuksia vista 64-bittisestä????

pelailen fallout 2, guild wars, silkroad online, gta sa, diablo 2 lod, css, half-life 2 ja jotain muita mut olis kiva hyötyä koko toi 4gt ramia.

Kokoonpano tossa -->
AMD Athlon 4800+ AM2 64-bit
MSI K9AG-Neo2 Digital
Asus EAH4870 512mb
Kingston 4gt 800mhz
Seagate Barracuda 250gt
Antec Basic Power 500w
Artsi112
Suspended due to non-functional email address
_
17. maaliskuuta 2009 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä 64 bittinen. Itse vaihdoin xp 32 bittisestä Vista 64:seen, ja olen ollut todella tyytyväinen, kone on todella nopea vanhaan verrattuna.
Itsellä on kaikki pelit ja ohjelmat asentuneet ongelmitta, ainut missä oli "pieni" ongelma oli WoW. Vista kun heitti sen Julkiset kansioon. Siihen auttoi "Suorita Järjestelmänvalvojana" napukka :)
Jos suoritin tukee 64 bittistä mielestäni se on pakko hankinta :)
Kyllä noiden pelien pitäisi pelata 64 bittisellä, ei tuossa vielä mitään niin vanhaa ole.

!Muista että tämä on vain minun mieli piteeni.!

Terv. Arto
Member

5 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2009 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
64-bittiselle multakin ääni. Ohjelmia voi sillä suorittaa tarvittaessa esim. XP sp2 yhteensopivuustilassa. Itsellä ei oo tullu vielä ensimmäistäkään peliä tai ohjelmaa vastaan mitä en ois saanu 64-bit versiolla toimimaan.
Member

6 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2009 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama täällä. 64-bit home premium ja ei kerta kaikkiaan mitään pahaa sanottavaa!
Poitzu88
Newbie
_
17. maaliskuuta 2009 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No olisko se vista home premium 64-bittinen asennettava sitten :)
vaikka ei noista peleistä mikään nyttenkään pätki vaikka laittaa täydet asetukset mut ehkä joskus sitten vistasta olis hyötyä. joskushan se kuitenki on asennettava.
Member

5 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2009 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poitzu88:
No olisko se vista home premium 64-bittinen asennettava sitten :)
vaikka ei noista peleistä mikään nyttenkään pätki vaikka laittaa täydet asetukset mut ehkä joskus sitten vistasta olis hyötyä. joskushan se kuitenki on asennettava.
No eipä välttämättä oo pakko asennus kun Windows 7 kolkuttaa kuitenki jo oven takana. Itse aion kyllä kuitenkin vistalla mennä pitkään.
Mainos
_
__

_
Poitzu88
Newbie
_
19. maaliskuuta 2009 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Läppärissä mulla on vista mut se ei tosiaan sovi siihen koneeseen.. liian raskas
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista 32-bit vai 64-bit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy