User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 06:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ffdshow rev. 610 (20061201)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FFDSHOW rev. 610 (20061201)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pel79
Inactive
_
20. maaliskuuta 2009 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa minua, latasin tälläisen ohjelman (FFDSHOW rev. 610)
, ja se toimii mukavasti tekstit näkyy kun katson tietokoneelta jne. Mutta kun haluan katsella leffat tykiltä,Ps3 kautta joka kommunisio langattomasti tietokoneen kanssa niin tekstit eivät näy???Mitä mun pitää tehdä, vai voiko asialle mitään...
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2009 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole tuota itse käyttäny,mutta etsi sieltä asetuksista semmonen kuin "piirrä tekstitys peittokuvatasolle" niin sit alkaa tekstit näkymään.eikö toi FFDSHOW ole ainoastaan video kodec ? vai onko siinä mukana joku multimedia soitin ? millä niitä leffoja katsot ?

Lainaus:
ONGELMA: Käytössä Media Player Classic (MPC) ja tekstit eivät näy TV:ssä.
RATKAISU: MPC:stä Lock Back-Buffer before presenting pois käytöstä.
Lainaus:
ONGELMA: Käytössä BSPlayer ja tekstit eivät näy TV:ssä.
RATKAISU: BSPlayer asetuksista (Ctrl+P) päälle "Draw subtitles to overlay surface"/"Piirrä tekstitys peittokuvatasolle"
edellä mainitut lainaukset otettu Täältä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2009 @ 12:07

pel79
Inactive
_
20. maaliskuuta 2009 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselen niitä leffoja windows media playerillä...
pel79
Inactive
_
20. maaliskuuta 2009 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin käytän siis tuo windows media player 11
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2009 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä on mun suositukseni(moni voi olla eri mieltä tai onkin) mutta poista toi FFDSHOW ja asenna k-lite kodec pack full ,toi FFDSHOW löytyy tosta paketista ja käytä jotain muuta soitinta,vaikka VLC:tä tai bsplayer pro:ta mikä on kylläkin maksullinen,mutta harvalle se on ongelma :) ,vlc on ilmanen
tai sit tuota Media Player Classic:a,se on myös tuossa kodec paketissa mukana

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2009 @ 19:49

Mainos
_
__

_
I hate titles

35 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2009 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pel79:
Auttakaa minua, latasin tälläisen ohjelman (FFDSHOW rev. 610)
, ja se toimii mukavasti tekstit näkyy kun katson tietokoneelta jne. Mutta kun haluan katsella leffat tykiltä,Ps3 kautta joka kommunisio langattomasti tietokoneen kanssa niin tekstit eivät näy???Mitä mun pitää tehdä, vai voiko asialle mitään...
Jos siis streamaat tiedoston suoraan Pleikkarille, joka sitten siellä purkaa videon, ei sillä ole hevon merkitystä, onko koneellasi FFDSHOW vai joku muu paketti, kun PC:si ei koskekaan siihen videoon, vaan PS3 tekee kaiken työn.

Ja Pleikkari ei muistaakseni tue erillis-tekstejä. Ratkaisu on transkoodata video "lennosta" PC:lläsi, eli siirtää se "työ" takaisin PC:n päähän. Tuohon hyvä softa on esim. PS3 Media Server tai TVersity.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ffdshow rev. 610 (20061201)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy