User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 08:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > uusi xp ja äänet katosivat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi xp ja äänet katosivat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
reindeer5
Newbie
_
21. maaliskuuta 2009 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

koneeseeni on asennettu uusi windows xp ja samalla kaikki äänet katosivat.ei kuulu itunesista eikä netti radiosta/tv:stä mitään!!olen ihan tumppu koneiden kanssa mutta ilmeisesti ääniajuri on tyystin hukassa.en tiedä mistä mä sellaisen saan ladattua, mulla alkaa mennä hermo tän läppärin kanssa.kone on fujitsu siemens amilo pro.en tiedä mikä emolevy tässä on enkä saanut selville device managerista ääniohjelman nimeä vai mikä se nyt on.

voisiko joku laittaa mulle linkin, josta voin ladata uuden ääniajurin? olisin superkiitollinen!mä en tiedä mistä hakea....
Senior Member

5 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2009 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
windowi
Newbie
_
21. maaliskuuta 2009 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulta hävisi myös äänet kun asensin xp:n uudelleen ja en tiedä mistä saan äänikortin ajurit. kone on fujitsu siemens scaleo J ja emolevy Asus P5SD1-FM2 (FSC OEM)
Senior Member

5 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2009 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loppuuko lukutaito vai ymmärrys? Tuossa on linkki FujitsuSiemensin supportiin josta saa ladattua oikeat ajurit antamalla koneen mallin/sarjanumeron.
Mainos
_
__

_
reindeer5
Newbie
_
23. maaliskuuta 2009 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yes! linkillä löytyi ja sain asian kuntoon.kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > uusi xp ja äänet katosivat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy