User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 17:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kahden avi tiedoston yhdistäminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kahden avi tiedoston yhdistäminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jkmala
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2002 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kaksi divx 5 pakattua avi tiedostoa. Haluaisin yhdistää ne yhdeksi tiedostoksi. Yritin kokeilla VirtualDubia, mutten osanut/löytänyt oikeaa nappulaa. Vai kannattaako kokeila jotain toista ohjelmaa, jos joo niin mitä ja miten?
Havoc
Junior Member
_
16. syyskuuta 2002 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma onnistuu VirtualDubilla. Itse käytän JFuse nimistä ohjelmaa (shareware versio 14päivää / 20dollarilla saat kokoversion). Sit yks olis kans Peck's Power Join, mutten osaa sanoo yhdistääkö toi noita DivX 5 tiedostoja.

Muistaakseni tolla artikkeli alueella on ohjeet ton VD:n käyttöön.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2002 @ 14:37

Jalava
Newbie
_
16. syyskuuta 2002 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon kanssa tosi alottetelija näissä hommissa. olisi sellanen ongelma, kuin hain leffan Exit wounds, se tuli kahdessa osassa (aika normaalia) Niin nyt saisin sen tekstin kansssa näkumään, mut miten se siis yhdistetään, noilla ohjelmillako?
Havoc
Junior Member
_
16. syyskuuta 2002 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen tehnyt noilla ohjelmilla. joku varmaan tietää paremmankin tai osaa neuvoa paremmin.

suosittelen kyllä niitä aD:n artikkelien lukemista.
Jalava
Newbie
_
17. syyskuuta 2002 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MUlla on toi Virtual Dub, miten ne avit yhdistetään?
Havoc
Junior Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinkuin edellisessä viestissäni sanoin: lue ne artikkelit
Jalava
Newbie
_
17. syyskuuta 2002 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei paljon auta se miten ne pilkotaan pienemmiks, vaan pitäis saada tietää miten vitussa ne saa liitettyä toisiinsA?
Havoc
Junior Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on se googlen käyttö näköjään tosi vaikeeta. tossa sulle linkki http://www.divx-digest.com/articles/joinavi.html

sori jos toi linkki loukkaa jotain sääntöjä
Jalava
Newbie
_
17. syyskuuta 2002 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No on se vaikeeta. Sori boss
Mut kiitti linkistä.
Trilogy
Senior Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäkin asia olisi ratkennut jo ajat sitten jos joku osaisi käyttää tuota "Hae viestejä" toimintoa...

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/5360
Mainos
_
__

_
jkmala
Suspended due to non-functional email address
_
17. syyskuuta 2002 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori sori, tää menee mun piikkii.

Mä eli viestiketjun aloittaja kyllä hain viestejä, mutten tarpeeksi ahkerasti. Tietsikka kun ei tajunnut, että tarkoitin hakusanalla "yhdistäminen" myös "liittäminen".
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kahden avi tiedoston yhdistäminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy