Konetta nopeammaksi
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. maaliskuuta 2009 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä mihin tää ois pitäny laittaa, mutta antaa olla..
Voisitteko kertoa kaikki mahdolliset keinot koneen nopeuttamiseksi. Kone on nopea mutta haluaisin vielä nopeammaksi. Olen tänään eheyttänyt kiintolevyn, järjestänyt tiedostoja uudelleen ja poistanut tiedostoja.
Oliko muita keinoja nopeuttaa tietokonetta kun poistaa ja järjestää tiedostoja ja eheyttää kiintolevy? Esimerkiksi joku koneelle ladattava maksuton ohjelma?
Kiitos!
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2009 @ 23:46 |
Linkki tähän viestiin
|
No mahdollisten viirusten ja muiden haittaohjelmien poisto, esimerkiksi ad-awarella, spybot - search and destroy ja muita sellaisia. Sitten jos haluut pelitehoa tai jotain niin uusia osia koppaan sisään.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
22. maaliskuuta 2009 @ 00:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi asentaa windowsin uudelleen vähintään 2 vuoden välein. Alkaa siinä vaiheessa yleensä hidastumaan huomattavasti.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
22. maaliskuuta 2009 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta eikö siinä järjestelmän palauttamisessa katoa kaikki tiedostot?
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
24. maaliskuuta 2009 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Windowsin uudelleenasennuksessa katoaa kaikki tiedostot c-asemalta. Jos siihen hommaan ryhtyy, pitää kaikki tiedostot jotka haluaa pitää tallessa, kopioida toiselle levyosiolle/kiintolevylle. Kaikki ohjelmat pitää myöskin asentaa uudestaan.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2009 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko varma että C-asemalta katoaa? Sillä mulla on melkein kaikki tiedostot D-asemalla. Mulla toi D-asema on myös paljon suurempi. Sinne mahtuu jopa 831Gt ja C:lle vain 99.9Gt.
Todella varmaa tietoa pitäis olla, koska ne tiedostot mitä mulla on D:llä EI yksinkertaisesti saa kadota..
|
korppa
Newbie
|
1. huhtikuuta 2009 @ 09:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei niiden sieltä pitäisi poistua jos osaa hommansa. Jos taas asentaja on tarpeeksi pässi, niin se onnistuu kyllä sen d:nkin tyhjentämään.
Jos siellä on jotain todella tärkeätä ja ei luota omiin kykyihinsä, kannattaa ottaa varmuuskopiot.
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ootko varma että C-asemalta katoaa?
Formatointia koskee vain yhtä kovon osiota kerrallaan, mikään ei käy formatoimaan kaikkia samalla hetkellä.
Lainaus: Jos taas asentaja on tarpeeksi pässi, niin se onnistuu kyllä sen d:nkin tyhjentämään.
Tämä totta.
Lainaus: Jos siellä on jotain todella tärkeätä ja ei luota omiin kykyihinsä, kannattaa ottaa varmuuskopiot.
Varmuuskopioista ei olisi haittaa, vaikka ei olisi formatoimassa ollenkaan :)
|
Mainos
|
  |
|
antzki
Junior Member
|
2. huhtikuuta 2009 @ 22:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeiles näitä: