User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 11:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kirjautuminen xp pro
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kirjautuminen XP pro
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pasivkasi
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2009 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtäkkiä on ilmennyt seuraava vika/ominaisuus kirjautuessa XP:hen.

Tilanne:
Jos minulla on joku ohjelma käynnissä, eli en ole kirjautunut ulos
profiilistani, siis esim näytönsäästäjä on lukinnut profiilini tai olen
lukinnut koneeni itse.

Vika:
Nyt ei muut pääse profiileihinsa, ennenkuin itse olen kirjautunut ulos
omasta profiilistani.

Tämä ominaisuus/vika on tullut uuden F-secure client Securen 8.01 päivityksen jälkeen.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2009 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oikein pääse jyvälle selostuksestasi, voitko sitä vähän tarkentaa. Miten itse tai näytönsäästäjä lukitsee profiilin? Eikö siis käyttäjän vaihto toimi?

Häiriö voi johtua hyvinkin päivityksestä. Kokeile päivittää uudelleen. F-sekurella on myös hyvä suomenkielinen palvelu, joka vastaa ja voi olla kiinostunut häiriöstä.

BforeDusk
AfterDawn Addict
_
25. maaliskuuta 2009 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönsäästäjässähän on se salasana juttu, joka lukitsee, ettei ainakaan siihen tiliin pääse sisään ilman salasanaa (joka voi olla eri kuin tilin salasana).
Kun lähtee hakemaan kahvikuppia ja jää suusta kiinni kun "haukutaan pomot, omat alaiset ja muut lyttyyn ja kuunnellaan viimeimmät juorut". Niin näytönsäästäjä estää terrorisoivat heput tuhojen teolta ja vakoilulta.

On myös ruksi 'Palaa tervetuloa-ikkunaan kun jatketaan'.
Jos se on pois, niin luulisin, että tapittaa siinä yhdessä tilissä odottaen näytönsäästäjän salasanaa.

Nopea käyttäjän vaihto asetus kannattaa myös katsoa, onko siellä "sukset ristissä" ja ei enään entiseen tapaan toimi.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kirjautuminen xp pro

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy