Juu, elikkäs kaverin kanssa kokosimme hänelle uutta konetta ja itse asennustyö onnistui.
Sitten käynnistettiin kone ja biosista tarkistettiin että kaikki tunnistui ja oli kunnossa.
Winukan asennuksessa tulikin ongelma, kieli ym pakolliset oli jo asetettu ja asennus oli arviolta puolessa välissä kun kone sammui. Sitten tuulettimet alkoivat pyörimään ja sammumaan vähän väliä.
Tämän jälkeen ei kone antanut mitään signaalia näytölle, päälle siis kyllä meni.
Kokeiltiin myös toista näytönohjainta ja toisia muisteja.
Kyseinen kokoonpano:
Core Quad Q9300
Asus P5Q PRO
OCZ DDR2 800
Samsung F1 500gb
Palit HD4870 Sonic 1gb
Chieftec 600w
Antec 300
Samsung kärytin
Kaikki apu tervetullutta, vaikka itse pelkäänkin että emo on/oli maanantai kappale!
Ja vielä tiedoksi, että olen koonnut 3 vastaavan lankun kokoonpanoa. Joten itse asennuksessa ei pitäisi olla vikaa. Lähinnä kyselen nyt, että onko vielä jotain jota voisi testata/ottaa huomioon?
Olisiko näytönohjain kärähtänyt? näytönohjain on minusta aika kovilla windowsin asennus vaiheessa minulla se ainakin vinkuin kun mikä ja oli helekutin kuuma.
Antaako mitään piippauksia?
itselläni oli semmonen ongelma aikoinaan Asus p5k emon kanssa että kun koneen käynnisti näytölle ei tullut mitään "no signal" teksti kyllä. piti JOKA käynnistys kerran painaa n.20kertaa resettiä että lähti käyntiin..