User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 21:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sekosi windowsia asentaessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone sekosi windowsia asentaessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
julliwau
Junior Member

2 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, elikkäs kaverin kanssa kokosimme hänelle uutta konetta ja itse asennustyö onnistui.
Sitten käynnistettiin kone ja biosista tarkistettiin että kaikki tunnistui ja oli kunnossa.

Winukan asennuksessa tulikin ongelma, kieli ym pakolliset oli jo asetettu ja asennus oli arviolta puolessa välissä kun kone sammui. Sitten tuulettimet alkoivat pyörimään ja sammumaan vähän väliä.
Tämän jälkeen ei kone antanut mitään signaalia näytölle, päälle siis kyllä meni.

Kokeiltiin myös toista näytönohjainta ja toisia muisteja.

Kyseinen kokoonpano:

Core Quad Q9300
Asus P5Q PRO
OCZ DDR2 800
Samsung F1 500gb
Palit HD4870 Sonic 1gb
Chieftec 600w
Antec 300
Samsung kärytin

Kaikki apu tervetullutta, vaikka itse pelkäänkin että emo on/oli maanantai kappale!
Ja vielä tiedoksi, että olen koonnut 3 vastaavan lankun kokoonpanoa. Joten itse asennuksessa ei pitäisi olla vikaa. Lähinnä kyselen nyt, että onko vielä jotain jota voisi testata/ottaa huomioon?

Quad Core Q8200@3Ghz
OCZ 4Gb DDR2 1066mhz
Kovo: Seagate 500gb
XFX 8800gts 512mb
P5Q-PRO
Chieftec 750w
Antec 900
Moderator
_
27. maaliskuuta 2009 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testata voit, ei tosin mitään takuita:

katot paljo emo antaa prossulle virtaa automaattiasetuksilla, vaihat manuaalille ja lisäät siihen vaikka 0,2V ylimääräistä. Tee muisteille sama.
julliwau
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2009 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on hieman hankalaa, koska näytölle ei tule mitään. Jo biosiin pääsy olisi lottovoitto

Quad Core Q8200@3Ghz
OCZ 4Gb DDR2 1066mhz
XFX 8800gts 512mb
P5Q-PRO
Chieftec 750w
Antec 900
nikozjr
Suspended due to non-functional email address
_
27. maaliskuuta 2009 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko näytönohjain kärähtänyt? näytönohjain on minusta aika kovilla windowsin asennus vaiheessa minulla se ainakin vinkuin kun mikä ja oli helekutin kuuma.

Antaako mitään piippauksia?

itselläni oli semmonen ongelma aikoinaan Asus p5k emon kanssa että kun koneen käynnisti näytölle ei tullut mitään "no signal" teksti kyllä. piti JOKA käynnistys kerran painaa n.20kertaa resettiä että lähti käyntiin..

Sonata III /prossu: Intel core 2 duo e8400 @4GHZ (tavoite rikki 4Ghz) Xigmatek HDT-S1283 jäähdyttää/näytönohjain: Club 3D Radeon HD 4870 512 Mt Overcloked edition/emolevy: ASUS P5kc/kovalevy: samsung F1 640GB/RAM: 4 Gt, 800 MHz DDR2/Vista ultimate 64bit
Mainos
_
__

_
julliwau
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2009 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kuten sanoin niin kokeilimme minun koneestani näyttistä (toista näyttistä) ja tulos oli sama.

Quad Core Q8200@3Ghz
OCZ 4Gb DDR2 1066mhz
XFX 8800gts 512mb
P5Q-PRO
Chieftec 750w
Antec 900
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sekosi windowsia asentaessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy