User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 21:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy vai virtalähde hajalla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
emolevy vai virtalähde hajalla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
x3roconf
Newbie
_
26. maaliskuuta 2009 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdoin koneeseen toisen muistikamman (vialliseksi epäilemäni tilalle(koneella on tapana jäätyä silloin tällöin))ja käynnistettyäni koneen piippauksia ei kuulunut eikä näytölle tullut kuvaa. Tuulettimet lähtivät kuitenkin käytiin. Vaihdoin vanhan muistin takaisin ja sama juttu (sama juttu myös kokonaan ilman muisteja). Ongelma paheni kohta niin että kone jaksoi olla päällä vain pari sekuntia ja sammui sitten (tuulettimet liikkuivat enää vain vähän) Eli onko ongelma emolevyssä vai virtalähteessä? Emolevy on Asuksen P5E ja virtalähde on Antecin sonata III silent kotelon mukana tullut 500 watin Earthwattsin virtalähde.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2009 @ 18:58

AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2009 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut nollata biossia? Epäilen, että emolevy ei ole hajonnut. Virtalähde voi olla.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
jv78
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2009 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä luulen että virtalähde. Just ite taistelin semmoisen ongelman kans, että tuulettimet huutaa täysillä ja ei piippaa. Yritin uutta virtalähdettä ei auttanu. Emo auttoi. Jos sulla hyytyy ne tuulettimet ni tuntuis että virtalähde.
Mulla ne tuulettimet huutaa niin kauan ku antaa virtaa.

Tossa linkki mun ongelmaan
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/758414#4602145

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2009 @ 20:49

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy vai virtalähde hajalla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy