User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 10:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin käyttöjärjestelmän korjausasennuksesta tms, tein ns. vahingossa sellaisen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windowsin käyttöjärjestelmän korjausasennuksesta tms, tein ns. vahingossa sellaisen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sweechild
Newbie
_
28. maaliskuuta 2009 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli taisin sählätä jotain. Pitkästä aikaa käytin tätä tietokonetta, jolla nyt olen, ja asensin windowsin päivityksiä. Sitten kone piti tietty käynnistää uudestaan, mutta siinä se ongelma sitten tulikin. Pääsin kokoajan sellaseen kohtaan, jossa on musta tausta ja lukee kaikkia käynnistämisvaihtoehtoja, että valitse tämä jos kone on sammutettu niin ja näin, tai syy on tuntematon jne. Kokeilin jokaista vaihtoehtoa, mutta mikään ei toiminut, kone vaan aina käynnisty uudestaan ja meni samaan tilaan.

Sit huomasin ihan alussa sellai system recovery kohdan ja rämppäsin f10:ä, jolloin sitten pääsin siihen ja ilmeisesti asensin windowsin uusiks. Kaikki tiedostot ja ohjelmat on kadonnut ja tää on ihan nyt semmonen tyhjä. Ilmeisesti toi toimenpide pitäis tehdä cd:n avulla, en löytänyt meiltä edes mitään cd:tä, ainakin mitä nyt oon katsellut netistä, ja tallentaa sit tiedostot jonnekin tai tehdä uudellleen asennus samaan paikkaan, kuin se ennenkin oli. No ei mulla mitää tommosia vaihtoehtoja tietääkseni tullut, ni kaikki on nyt sit kadonnut. Yritin jollai tiedostonpalautusohjelman ilmaisversiolla jotain tiedostoja ettiä, ni vissii ne täällä koneella sitten on.

Öö joo ja sit oon päivityksii tähän taas tänään uusiks asentanut, ni sama juttu tapahtu taas ja tein taas sen uudelleen asennuksen, ni nyt oon taas ihan alkupisteessä. Vähän hävettää et miks oon mennyt tekee jotai tollasta, vaik en yhtää oo tiennyt mitä teen, mut ei voi enää mitään.

Eli voinko vielä tehdä jotai pelastustoimenpiteitä, joilla saisin kaiken normaaliks? Tai onko sellasia edes mahdollista tehdä, en niitä siis itse todennäköisesti tekisi.

Kiitos kovasti, jos joku osaa kertoa, että mitä pitäis tehdä :)
Member
_
28. maaliskuuta 2009 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oot system recoveryllä palauttanu koneen alkutilaan,niin eipä taida paljo olla tehtävissä.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin käyttöjärjestelmän korjausasennuksesta tms, tein ns. vahingossa sellaisen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy