Diel Symphony 300 8Gt MP5-soitin, kosketusnäytöllä?(e-ville)
|
|
jmb_
Newbie
|
16. kesäkuuta 2009 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
niin pitikö muuten ton laitten mukana tulla joku asennus pc-levy ?? ku en keksi muuta tapaa saada musaa toho kojeesee (mulla ei siis tullu sitä levyä ,pitäiskö tulla ?)
JMB
|
jmb_
Newbie
|
16. kesäkuuta 2009 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
eiku hei sain toimii toi usb piuhalla ei voinu laittaa mitään tiedostoja toho dielii mutta kokeilin creativen vastaavaa ni sillähän ne meni saman tie !
JMB
|
Junior Member
|
16. kesäkuuta 2009 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Snakes?
Minulla ei edes ollut mitään tollaista peliä. Vissiin oma vähän vanhahtava. Heh! Omalla en saa edes käynnistymään mitään peliä, mutta en oikeastaan tuolla tee muuta ku kato elokuvia ja kuuntelen musaa.
Joten en osaa auttaa... :(
t: Cedu
Damn
|
jmb_
Newbie
|
17. kesäkuuta 2009 @ 10:18 |
Linkki tähän viestiin
|
ok ku tekis mieli pelaa mutta vaikka mitä tekisin ni se ei reagoi mitenkää ,, mutta yritetään uudestaa ...
JMB
|
suic1de
Newbie
|
23. kesäkuuta 2009 @ 13:18 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla lakkas yhtenä päivänä näyttö toimimasta, muuten se kyllä toimii että se lataa ja näin mutta se ei ota kosketusta, ei sormella eikä millään muullakaan. pitäiskö se nyt lähettää sinne kiinaan vai mikä nyt olikaa nii takas johonki huoltoo? ja sit tosiaa et se vieläki voi lataa vaikka 10h nii se akku ei mee täytee et se näyttää aina vaa et se latais.
|
Prolehma
Member
4 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli nyt ihan vain sellainen kysymys mieleen, että voiko tuolta e-villestä tilata ilman, että annan luottokortin tietoja?
|
iGnore
Junior Member
2 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2009 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Prolehma: Tuli nyt ihan vain sellainen kysymys mieleen, että voiko tuolta e-villestä tilata ilman, että annan luottokortin tietoja?
Joo, laskulla.
|
iGnore
Junior Member
2 tuotearviota
|
4. heinäkuuta 2009 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
7. elokuuta 2009 @ 00:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iGnore: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Prolehma: Tuli nyt ihan vain sellainen kysymys mieleen, että voiko tuolta e-villestä tilata ilman, että annan luottokortin tietoja?
Joo, laskulla.
ennakkomaksulla
|
Junior Member
|
11. elokuuta 2009 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse lähetin takaisin omani ja otin erilaisen vekottimen tekaisin (ei mp5), koska sain uuden puhelimen.
Damn
|
Newbie
2 tuotearviota
|
16. lokakuuta 2009 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kenelläkään mitään kokemusta noista muista kosketusnäytöllisistä diel-soittimista? Mietin vain että missä niistä mahtaa olla parhaiten toimivin se kosketusnäyttö, tuo diel jazin ja spectrumin videoissa näytti tuo kosketus toimivan paremmin kuin symphonyssä ja spectrumissa tuo valikoiden selailukin on enemmän ipodien suuntaan eli tuollainen "hipaisu" selaus. Joten kannattaako ostaa spectrum, symphony vai jaz?
Tuo symphony vaikuttaa kyllä muuten paremmalta mutta se kosketusominaisuus ei vakuuta edes niin paljon kuin esim. spectrumin
|
Prolehma
Member
4 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2009 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla ainakin tuo Diel Symphony 300 toimii täydellisesti. Aluksi kosketusnäyttö ei oikein ottanut kosketusta mutta näytön kalibroinnin jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Muista Dielin kosketusnäytöllisistä soittimista minulla ei ole kokemusta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2009 @ 09:54
|
Member
1 tuotearvio
|
25. lokakuuta 2009 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkäpälainen tuossa on tuo laturin liitin? Saako tuohon Suomesta sopivia esim. autolatureita? Jos tuon akkukesto on kerran niin huono, niin matkalaturi autossa voisi olla pop.
AMD Phenom II x4 955 BE / Sapphire Radeon HD7850 Dual-X 1Gb / ASUS M5A97 R2.0 / Samsung Spinpoint F1 1Tb / Seagate Barracuda 7200.14 2Tb / Kingston DDR3 1333 MHz 4x2 Gb / Antec Three Hundred / Antec EarthWatts 500W / Scythe Mugen 3 / BenQ G2220HD / LG Flatron L194WT
|
LolWhat
Newbie
|
13. marraskuuta 2009 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin yhden viikko sitten, maksoin samantien, kauankohan kestää vielä että se tulee =/
|
Maccex
Junior Member
|
31. joulukuuta 2009 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
7 tuotearviota
|
1. tammikuuta 2010 @ 02:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mainostaminen täällä on jyrkästi kielletty!
Selvästi huomaa että sinulla on oma lehmä ojassa kys. sivuston kanssa ja tämä ketju oli jo toista kuukautta vanha, joten 1vko banni muistuttamaan säännöistä koskien mainostamista.
|
Member
6 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2010 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
minä tilasin 8gb diel symphonyn , se pelasi ihan hyvin. Videot olivat aika sulavia ja musiikki hyvän kuulosta. miinusta että kosketus näyttö on aika tankea ja siinä sanottiin että on 8gb mutta tuli 4gb.
kuitenkin DielSymphony oli hinta/laatu suhteelta erinomainen. kuitenkin vain 35?.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2010 @ 18:23
|
Sawfly
Newbie
|
10. tammikuuta 2010 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti suic1de: ja nyt on semmonen ongelma vaihteeks että tää on nyt kolmas kerta ku oon ladannu soitinta 8h, ja nyt se on ladannu yli 8h eikä se oo muka vieläkään täynnä, ja sitku sitä yrittää liittää tietokoneeseen nii se ei suostu ees avaan sen soittimen kansiota vaan alkaa heti suoraa lataan -.- onko tää nyt jotenki viallinen? ku ensimmäisen kerran latasin yön yli 8h ja sitte nyt latasin eilen taas yön yli, mutta siitä muka loppu akku tän päivän aikana, vaikka en oo kuunnellu ku vähä ja nyt oon ladannu tänää 13.00sta asti sitä yhtee menoo ja akku ei mee täyteen, eikä tosiaan saa avattua sitä kansiota. tuli nyt hieman sekava mutta jos joku ymmärsi.
Akku on paska eikä tosiaan kestä kauaa. Harvemmin sitä saa edes soittimen mukaan täyteen ladattua :D
Laita soitin eka päälle ennenku tunget sen tietokoneeseen.
|
Mainos
|
  |
|
kpkorhone
Newbie
|
10. helmikuuta 2010 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Olihan se creative zen v :n jälkeen hieno peli sen aikaa kun toimi. Itsellä laite on juminut aikalailla koko ajan, tarkoittaen sitä että kertaakaan en ole saanut akkua kulutettua loppuun normaaliin tapaan kun soitin on juminut kesken musiikin kuuntelun, kuvien tai videoiden katselun yhteydessä eikä sammu/käynnisty ennenkuin siitä on akku loppunut. Oisko kyseessä maanantaimalli vai jopa soittimen ominaisuus mutta tulipa tämäkin kiinan (tjsp.) ihme testattua.
Mutta jos joku sattuu saamaan toimivan soittimen käsiinsä niin uskaltaisimpa sanoa että on saanut vastinetta 45 eurolle. =)
|