User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pakettikonetta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pakettikonetta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
riiku
Newbie
_
30. maaliskuuta 2009 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa uutta konetta. Tässä tapauksessa itsekasaaminen ei tule kuuloonkaan. Tälläistä olen ajatellut. Onko tuossa koneessa hyvä hinta/laatu suhde, jos vielä parempaa pakettia noin 700e löytyy niin ehdottakaa.
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti riiku:
Olen hankkimassa uutta konetta. Tässä tapauksessa itsekasaaminen ei tule kuuloonkaan. Tälläistä olen ajatellut. Onko tuossa koneessa hyvä hinta/laatu suhde, jos vielä parempaa pakettia noin 700e löytyy niin ehdottakaa.
Pakettikoneita en yleensä suosittele, mutta suosittelen tätä konetta. 8800GT voittaa 9600GT:n. Q6600:n ja Q8200:n ero on pieni. Q6600:lla on isompi välimuisti, toisaalta Q8200:lle on korkeampi väyläkannan nopeus. Silti minusta Q6600&8800GT paketti on parempi.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wintoosa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti riiku:
Pakettikoneita en yleensä suosittele, mutta suosittelen tätä konetta. 8800GT voittaa 9600GT:n. Q6600:n ja Q8200:n ero on pieni. Q6600:lla on isompi välimuisti, toisaalta Q8200:lle on korkeampi väyläkannan nopeus. Silti minusta Q6600&8800GT paketti on parempi.
Totta, 8800 = 9800 ja 9800 > 9600. Tosin on jännä miten noissa pakettikoneissa panostetaan rahat, kyseisessä Wintoosan koneessakin on DDR3 muistia, josta peruskäytössä ei mitään hyötyä DDR2:seen verrattuna.

Ja Q6600 on neliytimiseksi melko vanhaa sarjaa mutta neljä ydintä on kuitenkin aina jotain.

Mutta kyllä tuo on parempi kuin ekan postin kone.

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
mursu4
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2009 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä:http://www.aijaa.com/v.php?i=3918545.jpg ,tämä on jo huomattavasti parempi ja laadukkaampi vaihtoehto tuolle fujitsulle... Oletin, että osaat asentaa winukan itse, koska siinä täytyy vain painaa enteriä, ja seurata TODELLA yksinkertaisia ohjeita. Jos tilaat tämän, sinulle tulee valmis kone ja vista asennuslevykkeineen postiin, suosittelen!

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, mikähän oli viestin aloittajan syy, ettei käy muut kuin pakettikoneet? Onko trolli vai meinaako ostaa osamaksulla, vain herra tietää.

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:
Niin, mikähän oli viestin aloittajan syy, ettei käy muut kuin pakettikoneet?
No mitäs väliä sillä muka on? Hän täysin selvästi ilmoitti ettei kasattu kone tule missään tapauksessa kyseeseen, ei siihen tarvitse kenenkään antaa mitään sen kummempia syitä :)

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Niin, mikähän oli viestin aloittajan syy, ettei käy muut kuin pakettikoneet?
No mitäs väliä sillä muka on? Hän täysin selvästi ilmoitti ettei kasattu kone tule missään tapauksessa kyseeseen, ei siihen tarvitse kenenkään antaa mitään sen kummempia syitä :)
No ei tässä ketään olla teurastamassa :D Ei sitä syytä tarvi antaa, mutta omasta mielestäni ainut "syy" pakettikoneen ostoon on mahdollinen osamaksu.

Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omasta mielestäni ainut "syy" pakettikoneen ostoon on mahdollinen osamaksu.
No jaa, tuo ei ainakaan minun kohdallani ollut mikään syy tämän nykyisen koneeni ostamiseen, en vaan katsonut itselleni ollenkaan tarpeelliseksi kasata konetta, pärjään tällä ihan hyvin siinä käytössä kuin tämän hommasin (eli ihan tavallinen arkikäyttö joka ei sisällä mitään pelaamista).

Suurin syy pakettikoneen hommaamiseen omalla kohdallani taisi olla erittäin hyvä takuu ja sen toimivuus, eipä tarvitse ihmetellä itse jos jokin osa koneesta kosahtaa ja lähettää se sitten korjattavaksi/vaihettavaksi, vaan soitto HP:lle ja seuraavana päivänä tulee lähettipalvelun kuriiri ja vie koneen mennessään tutkittavaksi sekä samalla korjattavaksi, ja mikäli jostain syystä korjaus venyy (muistaakseni yli 7 vrk), niin saan siksi aikaa sijaiskoneen veloituksetta käyttööni.

Tuo ratkaisi valinnan pakettikoneen ja kasatun välillä minun kohdallani, muilla voi olla sitten ihan muunlaisia syitä :)

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pakettikonetta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy