User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.2.2026 / 21:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam pelit pätkii hyvin jännästi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam pelit pätkii hyvin jännästi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alqstojh1
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2009 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähes sekunnilleen 1 minuutin välein kuva "jämähtää" noin 2-3 sekunniksi. Jollain serverillä väli oli 3 minuuttia. Tämän jälkeen ukkeli löytyy ties mistä kun on liikkunut summan mutikassa hetken. Pingit koko ajan <50. Ei nyt kauhea ongelma, mutta olisi se silti kiva korjata. Ajureita olen koittanut päivitellä, mutta tuntuvat olevan ajantasalla.
Vika ilmenee kaikissa Steam peleissä (cs source,cs 1.6, dod, dod source)
timpani
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2009 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alqstojh1:
Lähes sekunnilleen 1 minuutin välein kuva "jämähtää" noin 2-3 sekunniksi. Jollain serverillä väli oli 3 minuuttia. Tämän jälkeen ukkeli löytyy ties mistä kun on liikkunut summan mutikassa hetken. Pingit koko ajan <50. Ei nyt kauhea ongelma, mutta olisi se silti kiva korjata. Ajureita olen koittanut päivitellä, mutta tuntuvat olevan ajantasalla.
Vika ilmenee kaikissa Steam peleissä (cs source,cs 1.6, dod, dod source)
Onko sulla langaton netti?
Ootko koittanu tapahtuuko sama, jos pelaat omassa servussa botteja vastaan?

Mulla nimittäin joskus oli saman tapainen ongelma, kun olin langattomasti netissä.

Allekirjoitus

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2009 @ 12:59

alqstojh1
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2009 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, langattomalla pelailen. Bottien kanssa ei ongelmia. Langan kanssa ei ongelmia. Eli wlan kushbaa. Palomuurikaan ei ole syyn aiheuttajana

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2009 @ 14:03

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam pelit pätkii hyvin jännästi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy