User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 23:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows media player 11 vista 64bit ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows media player 11 vista 64bit ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mymmeli13
Member
_
31. maaliskuuta 2009 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on 64 bittinen vista home basic ja windows media player 11, joka ei toimi. Kun käynnistän windows media playerin valittaa se heti että havaittu virhe ja yrittää etsia ratkaisua mutta ei löydä. Yritin poistaa ohjauspaneelin kautta tuota ohjelmaa, ei onnistunut. Yritin löytää uninstall ohjelmaa, ei onnistunut. Yritin poistaa koko windows media player kansiota, ei onnistunut (valittaa jotain ettei käyttöoikeutta tai jotain vastaavaa vaikka olen ainoa käyttäjä koneella). Ajattelin jos saan sen poistettua nii voin asentaa sen uudestaa, no eipä toiminu omista kikoistani mikään mitä tiedän. No ajattelin kokeilla jos pystyisin asentamaan sen päälle jonkun vanhemman version ei toimi valittaa ettei pysty asentaa vanhempaa versioo. Joten olen nytten pahasti jumissa tuon windows media playerin kanssa ja haluasin saada sen toimimaan. Osaisiko joku viisaampi neuvoa miten saisin vaikka tuon vanhemman päivityksen koneelle tai uuden päivityksen toimimaan? Eli minulla on uusin päivitys mitä löytyy tuosta media playeristä
emp500
Member

13 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2009 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna Vista uudelleen. Ei taida olla muuta ratkaisua kun on uusin vai onko?
mymmeli13
Member
_
3. huhtikuuta 2009 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jo on kumma juttu jos ainoo tapa saada windows media playeri toimimaa olis pistää koko kone tyhjäks ja vista uusiks koneelle... Eiks muka oo mitää helpompaa tapaa saada joko vanhempaa versioo tai windows media playeriä toimimaan?
mymmeli13
Member
_
27. huhtikuuta 2009 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystynkö jotenkin asentamaan vistan uudestaan ilman että tarvitsee formatoida konetta ja sillein et kaikki tiedostot ja taustakuva ja ohjelmat ja ajurit ja kaikki vastaavat pysyvät koneessa? Tai pystynkö jotenki käyttämään vikasieto tilaa tai vistan asennuslevyä että saisin vanhan media playerin asennettua?
AfterDawn Addict
_
27. huhtikuuta 2009 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee järjestelmän palautus, tuossa ohjetta.

http://windowshelp.microsoft.com/Windows...f4be5e1035.mspx
mymmeli13
Member
_
28. huhtikuuta 2009 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pysty palauttamaan järjestelmää kuin 14.4.2009 saakka ja ongelma on ollu jo maaliskuun alusta saakka. Joitakin tapoja saada pidemmälle noita palautus pisteitä? Tai pystynkö jotenki palauttamaan cd levyllä noita? Ainoa mitä olen saanu tehtyä levyllä on asentaa windows uudestaan... Enkä pysty asentamaan windowsia uudestaan koska jos formatoin koneen ja asennan windowsin uudestaan kaikki tärkeät jutut menevät sen mukana.
AfterDawn Addict
_
28. huhtikuuta 2009 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows Tietokoneen täydellinen palautus

Palauttaa kiintolevyn sisällön varmuuskopiosta. Voit etsiä lisätietoja Ohje ja tuki -toiminnosta hakutermillä "tietokoneen täydellinen palauttaminen". Windowsin tietokoneen täydellinen varmuuskopiointi ja palauttaminen ei sisälly Windows Vista Starter-, Windows Vista Home Basic- ja Windows Vista Home Premium -versioihin.

Tuollanen löyty linkistä, tutki sitä. Mulla ei onnistu kun ei ole vistaa. Enkä muuten sitä hanki, on liikaa ongelmia.
mymmeli13
Member
_
29. huhtikuuta 2009 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei minulla ole oikeastaan mitään muuta ongelmaa ollut muuta kuin että aluksi en meinannut saada toimimaan 5.1 ääniä koska ajureita ei ollut vielä tullut ja nytten tämä media player hässäkkä. Muuten tämä vista on toiminut moitteettomasti. Tietenkään ei tuo täydellinen palauttaminen toimi vista home premiumilla. Arvaappa vaan onko minulla se? Onko jotain tapoja saada tuota täydellistä palauttamista tai jotain muuta systeemiä toimimaan?
AfterDawn Addict
_
30. huhtikuuta 2009 @ 00:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit kokeilla mediaplayerin asentamista vanhan päälle. Hae wmp ja asenna entisen päälle, saattaa korjata virheen mistä valittaa.
mymmeli13
Member
_
2. toukokuuta 2009 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et tainnut lukea ihan koko viestiketjua. Laitoin jo ensimmäiseen viestiin että "No ajattelin kokeilla jos pystyisin asentamaan sen päälle jonkun vanhemman version ei toimi valittaa ettei pysty asentaa vanhempaa versioo", koska koneellasi on uudempi versio. Ja samaa sanoo vaikka asentaisi samanversion mikä on koneella. Tästä vistasta on kyl tehty aika kusinen. En ymmärrä miksi en pysty esim poistamaan winampin kaikkia tiedostoja, valittaa ettei ole käyttö oikeuksis. Vaikka olen koneen ainoa käyttäjä ja minulla pitäisi olla kaikki käyttö oikeudet kaikkeen. Olenko asentanut jotenki väärin vistan vai mitä? Ku luulis nyt et windows media playerinki pystyis poistamaan ja asentamaan uudestaan ilman että valittaa jostain käyttö oikeuksista.
Senior Member

38 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2009 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanko kysyä, että mihin ees tarviit noin turhaa ohjelmaa kun WMP?
Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
2. toukokuuta 2009 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsomaan netti tv:tä ja muita videoita netista ja kopioimaan cd levyjä koneelle. Ja kyllä sitä tulee aina välillä käytettyä kaikkeen mahdolliseen mihin kaikkeen se nyt onkaan tarkoitettu (musiikin kuunteluun, videoitten katsomiseen jne.)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows media player 11 vista 64bit ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy