User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 18:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta hankkimassa ja apuja tarvitaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta konetta hankkimassa ja apuja tarvitaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
NoMoney
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2009 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta konetta hankkimassa ja kone tulisi lähinnä pelikäyttöön eli tehoja saa/pitää olla. Kannattaisiko koota itse kone ja mikä käyttis kannattaa valita XP/Vista? Mistä kannattaa lähtee liikenteeseen jos kasaan itse koneen?
Senior Member

17 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2009 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kannattaa katsoa komponentit mut kasaavat liikkeessäkin 50e jos ei itse halua yrittää.
Vista 64-bit kannattaa ottaa käyttikseksi koska tukee yli 4GB muistia.
Liikkeelle voit lähteä siitä et kerrot budjetin mitä on laittaa pelkkään kekusyksikköön niin kasataan sinulle kone.
Itse ei välttämättä kannata suinpäin lähteä tilaan jos ei ole ennen tehnyt sitä.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
NoMoney
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2009 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
800? olisi tuo katto eli ei kaikkea tietty tarvi käyttää jos halvemmalla saa. Näyttö on juuri hankittu eli siitäkään ei tarvi huolehtia. Vanhassa koneessa on 2 cd-asemaa,niin ajattelin ottaa siitä toisen käyttöön uuteen masiinaan.Onko muuta mitä voisi hyödyntää vanhasta koneesta? Ja tuleeko koneen rakentaminen halvemmaksi kuin valmiin ostaminen? Olen saanut aikalailla erilaisia vastauksia puolin jos toisin? Cd-aseman uudelleenkäyttö kuulemma säästäisi jo n.100?.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta hankkimassa ja apuja tarvitaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy