|
Application Data hukassa
|
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mihin App Data on piilotettuna Vistassa? Ja miten sinne voi tallentaa kuvia jne Photoshopista? Ei muuten, mutta kun Dreamweaver lykkäsi mun kotisivujen wwww-kansion sinne...Tai vielä parempi; miten saan www-kansion Tiedostoihin?
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuitsu: Mihin App Data on piilotettuna Vistassa?
Oletuksena ?:\Users\käyttäjänimi\AppData\Roaming mutta löydät nopeasti esim. kirjoittamalla %appdata% Vistan hakukenttään ja painamalla Enter :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2009 @ 19:19
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei löydy nimen alta, eikä edes haun kautta...?
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jestas, löytyihän se kun tosiaan laittoi % eteen ja jälkeen (mutta miksi?)! Kiitoksia!!
Mutta; miten sinne saa tallennettua kuvia jne?
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensiksi, jos mieleesi tulee lisätä jotain viestiin, eikä kukaan ole vielä vastannut viestiisi, käytä Muokkaa viestiä -painiketta
joka löytyy oman viestisi oikeasta ylälaidasta. Painike näyttää tältä 
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuitsu: Jestas, löytyihän se kun tosiaan laittoi % eteen ja jälkeen (mutta miksi?)
Kyseessä Windowsin ympäristömuuttuja
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuitsu: Mutta; miten sinne saa tallennettua kuvia jne?
Miksi sinne pitäisi saada? Tai minne haluaisit niitä tallentaa?
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kuten alkuviestissä jo kirjoitin, niin Dreamweaver heitti mun kotisivujen www-kansion tuonne App Dataan....?
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Okei...? Antaahan se Dreamweaver tallentaa muuallekin, ihan minne itse valitsee? :)
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo no miten muutan sen? Haluan sen kansion normaalisti tiedostoihin. Tein sinne jo kansion mutta yhtäkkiä se lykkäskin sen tonne App Datan alle
|