User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 03:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan päivitykset sekoilee.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vistan päivitykset sekoilee.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict
_
2. huhtikuuta 2009 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun avasin aamulla koneen,niin alkoi päivityksiä asentelemaan.

Jää pyörimään samaan kohtaan

Määritellään päivityksiä
Vaihe 3/3 87% valmiina.
Älä sammuta konetta
Tervetuloa
Sammutetaan

Tämä tulee näytölle ja siinä se sitten pyörii koko ajan,
käynnistää ja sammuttaa,mitään muuta ei tapahdu,
tämän pidemmälle ei aukea.

Kone sammuu ja sitten käynnistyy,mutta aloittaa aina uudelleen noiden päivitysten asentelun.

Ei jostain syystä mene toi päivitysten asennus loppuun.

Mikä mättää.??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2009 @ 08:43

teelippe
Newbie
_
4. elokuuta 2009 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Minulla samainen ongelma niin päätin jatkaa tähän.

Kaikki alkoi siis, kun tietokone jumittui ja oli toimittomassa tilassa 2h kunnes sammutin sen itse. Käynnistin heti uudelleen ja ennen käynnistystä näytössä luki tyyliin "Ladataan päivityksiä 3/3 100% valmiina. Älä sammuta tietokonetta. Tämän jälkeen kone sammui ja käynnisti itsensä uudelleen. Tällä kertaa näytössä luki "Määritellään päivityksiä 3/3 0%. Älä sammuta tietokonetta." Kolmisen minuuttia se "määritteli" ja sammutti itsensä, jonka jälkeen käynnistyi uudelleen.
Tämä "Määritellään päivityksiä" toistuu loputtomiin eikä pitemmälle pääse.

Olen kokeillut päästä vikasietotilaan, mutta ei onnistu. Tekee saman tempun.

Viruksia koneella ei pitäisi olla. Juuri scannattu malwarella sekä f-securen omalla scannerilla.

Onkohan olemassa keinoa, joka auttaisi tähän?
Vai huoltoon pitäisi viedä?

Vista tässä siis on alla ja kannettavahan on ollut minun käytössäni 3kk siitä lähtien kun olen uutena sen ostanut.
ghedina
Newbie
_
6. elokuuta 2009 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
johtuu servicepack kakkosesta.mulla ei auttanu muu ku system recovery
Member

4 tuotearviota
_
8. elokuuta 2009 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma oli mulla joskus. Eli jotku päivitykset jäi tiettyyn prosenttiin kun käynnisti koneen uudestaan.

Auttoi vain vista uudelleen asennus.
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. elokuuta 2009 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti B4TI:
Auttoi vain vista uudelleen asennus.

No jos nyt ensin kuitenkin näissä tapauksissa kokeiltaisi järjestelmän palautusta edelliseen toimineeseen tilaan? ;)

http://neko.1g.fi/ohje/systemrestore.html#komentorivi

Pakettikoneissa voi homma toimia myös hieman eri tavalla, itselläni (HP) saa tehtyä restoren samasta paikasta kuin tehdasasetusten palautuksenkin (eli F11 koneen käynnistyessä).

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2009 @ 09:43

Senior Member
_
10. elokuuta 2009 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Microsoftin ehdottamat korjaustoimet:

http://support.microsoft.com/kb/949358
Mainos
_
__

_
medicfin
Newbie
_
13. syyskuuta 2009 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ezzet:
Microsoftin ehdottamat korjaustoimet:

http://support.microsoft.com/kb/949358

Tuo Pending.xml tiedoston nimeäminen uudelleen(sen voi muuten nimetä muuksikin kuin "pending.old" nimiseksi) toimii tuohon. Ongelmana on luultavammin tietoturva-ohjelmisto, joka luulee päivitystä haittaohjelmaksi. Jos "ren pending.xml uusinimi" ei toimi, niin kannattaa kirjoittaa vain "ren pen" ja painaa sarkainnäppäintä, jolloin sieltä tulee automaattisesti oikea täydennys esim "ren pending.xml.fifse543o5is64463e4jfofwjie"

Vinkkinä, kannattaa ottaa päivitykset windowsin puolelta pois käytöstä, kunnes joku media kertoo korjauksesta virallisesti, muuten tuota saa tehdä loputtomiin uusien päivitysten tullessa.

Moni luulee tietävänsä paljon, mutta viisautta on tajuta, ettei tiedä oikeasti yhtään mitään
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan päivitykset sekoilee.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy