|
Call of duty 2 ongelma (EI OLE ENÄÄ)
|
|
|
mikzuu
Account closed as per user's own request
|
6. huhtikuuta 2009 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ONGELMA EI OLE ENÄÄ :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2009 @ 23:47
|
|
LEIJONA1
Member
2 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2009 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toimiiko tuolla näyttärillä muka singleplayerissa!? Voi ihme! Näytönohjaimesta se luultavasti johtuu. Ainakin minun tietääkseni CoD 2 ei toimi noin huonolla näyttärillä ainakaan hyvin. En sitten ole varma. Kertokaa jos olen väärässä.
E: Saisko kuvaa ongelmasta?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2009 @ 19:55
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2009 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä sen pitäis tuolla näyttiksellä pyöriä pelattavasti, ja kun kerran singleplayerkin toimii. Kannattaa päivittää näyttikselle uusimmat ajurit varmuuden vuoksi. Oletko ladannut uusimman patchin tuohon multiplayeriin pelin kotisivulta?
|
|
mikzuu
|
9. huhtikuuta 2009 @ 21:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuksu82: Kyllä sen pitäis tuolla näyttiksellä pyöriä pelattavasti, ja kun kerran singleplayerkin toimii. Kannattaa päivittää näyttikselle uusimmat ajurit varmuuden vuoksi. Oletko ladannut uusimman patchin tuohon multiplayeriin pelin kotisivulta?
kokeilin asentaa tuolta ajurit mutta ne on vanhemmat kuin tässä nyt olevat. eli niissä ei pitäisi olla vikaa.. patchin latasin sen jälkeen kun tiesin että peli ei toimi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2009 @ 21:24
|
|
mikzuu
|
9. huhtikuuta 2009 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LEIJONA1: Toimiiko tuolla näyttärillä muka singleplayerissa!? Voi ihme! Näytönohjaimesta se luultavasti johtuu. Ainakin minun tietääkseni CoD 2 ei toimi noin huonolla näyttärillä ainakaan hyvin. En sitten ole varma. Kertokaa jos olen väärässä.
E: Saisko kuvaa ongelmasta?
tässä olis kuva --> http://img7.imageshack.us/img7/5880/cod2.png
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2009 @ 21:21
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2009 @ 22:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toimi radeon 9600xt näyttiksellä, joten toimii tuollakin.
Kokeile laittaa dx valinnasta dx7 jos on auto tai dx9 valittuna.
|
|
mikzuu
|
10. huhtikuuta 2009 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhi: Toimi radeon 9600xt näyttiksellä, joten toimii tuollakin.
Kokeile laittaa dx valinnasta dx7 jos on auto tai dx9 valittuna.[/quote
Kun vaihdan directin pelissä 7 niin menee winsuun ja tulee tällänen ilmotus -> "directX error" "DirectX(R)encountered and unrecountered error. check the directX(R) FAQ for possible solutions." mikä voi olla ongelmana?
ja tiedoksi mulla on tuo direct 9.0c jota se valittaa..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2009 @ 12:49
|
AfterDawn Addict
|
10. huhtikuuta 2009 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Päivitä dx ja näyttiksen ajurit.
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
10. huhtikuuta 2009 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kandee myös putsata näyttis pölystä.
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2009 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kannattaa yleensä kertoa, millä ongelma ratkesi, jos joku sattuu etsimään samanlaiseen ongelmaan ratkaisua. Myös kysymyksen muokkaaminen kannattaa jättää tekemättä, sillä moni hakee ongelmaansa ratkaisua haun kautta.
|