User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 12:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > resolutio ongelma ati radeon hd 4870:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Resolutio ongelma Ati Radeon HD 4870:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
19. huhtikuuta 2009 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tämä Benq:n 24" monitori (alla linkki)

http://www.trustedreviews.com/displays/r...-LCD-Monitor/p1

ja Ati Radeonin HD 4870, joten mitä resoluutiota kannattaa käyttää? Olen kytkenyt monitorin HDMI-kaapellilla koneeseen.

Eli onko Radeon 4870 tarpeeksi tehokas pyörittämään pelejä (kuten crysis) ja toimimaan muutenkin täydellisesti, jos näytön resoluutio on maksimi (eli 1920x1200)?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille!

Vai kannattaako resoluutiota säätää pienemmäksi?
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2009 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teloitus:

ja Ati Radeonin HD 4870, joten mitä resoluutiota kannattaa käyttää? Olen kytkenyt monitorin HDMI-kaapellilla koneeseen.

Eli onko Radeon 4870 tarpeeksi tehokas pyörittämään pelejä (kuten crysis) ja toimimaan muutenkin täydellisesti, jos näytön resoluutio on maksimi (eli 1920x1200)?

Pyh, täysille vaan ainakin työpöytäkäytössä. Peleissä voi olla suotavaa laittaa hieman pienempiä resoja, jos näyttiksesi on 512MB-malli, jotta ne pyörisivät sulavammin.

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
Member
_
19. huhtikuuta 2009 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:

Pyh, täysille vaan ainakin työpöytäkäytössä. Peleissä voi olla suotavaa laittaa hieman pienempiä resoja, jos näyttiksesi on 512MB-malli, jotta ne pyörisivät sulavammin.
Näyttiksen malli on 512MB
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2009 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:

Näyttiksen malli on 512MB
Kyllä voit huoletta silti laittaa resoja täysille, jos alkaa jotkin raskaat pelit lagii niin sitten vaan asetuksia vähän huonommaksi.

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
BlackPawn
Member

2 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2009 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kyllä pelaankin noilla resoilla ja ihan sulavasti pyörii pelit. Ainoa, mikä tuntuu raskaalta on Empire Total War noilla resoilla, mut kyllä sekin ihan kiitettävästi pelaa. Kuten aaholakin totesi, työpöytäkäytössä täysille vaan. Ja PS. mulla on täysin sama näyttis kuin sullakin. Jos välttämättä haluat, voit vaikka pelata 1600x1200 resoillakin.

The wise man speaks because he has something to say, the fool because he has to say something.
Mainos
_
__

_
Member
_
19. huhtikuuta 2009 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelasin resoluutiot maksimissa Crysistä ja hyvin tuntui pyörivän! Kiitos kaikille vastanneille!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > resolutio ongelma ati radeon hd 4870:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy