User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 19:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nettisivu toimii oudosti.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettisivu toimii oudosti.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tursk4
Newbie
_
21. huhtikuuta 2009 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Eli, kaikki muut sivut mitä oon koittanu latautuu nopeesti, mutta eräs tietty sivu toimii tosi huonosti, sivun lataamisessa saattaa mennä useita minuutteja vaikkei sivulla juuri ole mitään kuvia jotka voisivat hidastaa tätä. Lisäksi kun surffailen sivulla välillä firefox pyytää minua avaamaan "application/octet-stream" tiedostoa. Koitin mennä sivulle kaverin koneella ja se toimi ihan normaalisti niin kuin pitääkin, kaverilla ihan sama soneran laajakaista kuten minullakin joten vika tuskin on mun nettiyhteydessä. Olen koittanu avata sivua explorerilla mutta se toimi yhtä huonosti.

Käyttöjärjestelmänä on Vista 64-bit home premium.

Olisiko kellään mitään hajua miten tämän ongelman voi ratkaista tai missä vika voi olla?

PS. Olen koittanut asentaa firefoxin uusiks ja se ei auttanu.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljon tekstiä, mutta se olennaisin puuttuu: osoite jossa ongelmia on.

tursk4
Newbie
_
22. huhtikuuta 2009 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Paljon tekstiä, mutta se olennaisin puuttuu: osoite jossa ongelmia on.
Niin tosiaan. http://www.fastseduction.com/
Member

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllähän sivu ihan normaalisti aukeaa
Member

11 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jebulol:

Älä helvetissä? jos vaikka lukisit sen alkuperäisen ongelman kokonaan ensin?
Member

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin mutta se oli vain toteamus
tursk4
Newbie
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, usealla kaverilla oon koittanu ja toimii hyvin, vaan ei mun koneella. Kaikilla kavereilla on xp ja oon ainoo joka käytää vistaa niin epäilen pikkasen, että voi vistasta johtua. Tossa on vie kuva tosta joka pomppaa usein ruudulle ku yritän ladata sivua
8 vuotta käyttäny internettiä aktiivisesti enkä koskaan oo törmänny mihkään tälläseen.
Mainos
_
__

_
tursk4
Newbie
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tursk4:
Jep, usealla kaverilla oon koittanu ja toimii hyvin, vaan ei mun koneella. Kaikilla kavereilla on xp ja oon ainoo joka käytää vistaa niin epäilen pikkasen, että voi vistasta johtua. Tossa on vie kuva tosta joka pomppaa usein ruudulle ku yritän ladata sivua
8 vuotta käyttäny internettiä aktiivisesti enkä koskaan oo törmänny mihkään tälläseen.
Tässä siis kuva [url=http://s6.photobucket.com/albums/y224/Lef/?action=view¤t=Untitled.jpg][/url]
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nettisivu toimii oudosti.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy