User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 17:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta näyttistä ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

9 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Olen tässä vähän ajatellut uuden koneen ostoa tämän tai ensi vuoden aikana, mutta ennen sitä haluaisin vielä kuitenkin hitusen päivittää nykyistä konettani, koska se todenn. menee kakkos koneeksi ja myöskin vielä pelaamista varten.

Nykyinen kokoonpanoni:

Emolevy: Asus A8V Deluxe
BIOS: Joku 3-4 vuotta vanha bios versio. Olisko 1010 tjtn.
Prosessori: AMD Athlon 64 3800+ (~2,4 GHz)
Näytönohjain: Club 3D; GeForce 7600 GT, AGP
Keskusmuisti: 3 Gb DDR 400, PC3200 (2x1Gb + 2x512Mt)
Virtalähde: Nexus 350W

Olisi tarkoitus vaihtaa poweri ja näyttis. Itse olen ajatellut ATI Radeon HD 3850 näyttistä ja Nexuksen tai Antecin 500W poweria. Lähinnä on tarkoitus hankkia ihan tyyliin tehokkain AGP ohjain mitä markkinoilta vielä löytyy. Mitä nyt olen vähä katsellut niin tuo vaikuttaisi olevan ihan hyvä vaihtoehto.

ATI Radeon HD3850 AGP, Multitronic

Mitä mieltä olette, onko tuossa näyttiksessä tarpeeksi lisää puhtia verrattuna nykyiseen geforceeni, että se on vaivan arvoinen vaihtaa? Entä onko mitään hajua onko kyseinen kortti yhteensopiva emolevyni kanssa jne?

Kaikki kokemukset ja mielipiteet ovat tervetulleita.

Kiitos!
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ATin 3850 AGP toimii koneellasi. Virtalähteeksi kannattaa ottaa 80% hyötysuhteella oleva poweri vaikka Antecilta.

3850 on tykein AGP-kortti, joten saat koneestasi kaiken irti.

Joten eikun ostamaan. Tehoeroa on :)

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy