Eipä kestä, mukava olla avuksi. :-)
Minä en voi olla tyytyväinen ko. puljun palveluun. Miksi? Noh, kerrotaanpa tämä tarina noin pääpiirteittäin.
Monitorit hajosivat elokuussa 2008. Otin T-kauppaan yhteyttä ja tein työtä käskettyä, toimitin monitorit huoltoon. Saatuani ne takaisin ne olivat yhä rikki, lisäksi toiseen monitoriin oli tullut kolhuja. Sitten alkoi ongelmat. Lähetin Thomannille varmaan kymmeniä sähköposteja ja soitin useita kertoja. Puhelimessa käskettiin lähettämään sähköpostia, niihin ei kuitenkaan ikinä vastattu. Aikaa kului ja kului, mitään ei tapahtunut. Kerran sitten päätin soittaa sinne ja annon puhelimessa melko suoraa palautetta siitä, että palvelu on ollut huonompaa kuin ala-arvoinen. Sen jälkeen tuo huoltoprosessi laitettiin liikkeelle kiireellisenä. He syyttivät Suomen Postia siitä, että monitorit olivat kolhiintuneet, ja vaativat Postilta vahinkoilmoitusta. Kuulemma monitoreissa oli kolhuja, kun he saivat ne sinne. Noh, hankin vahinkoilmoituksen jne. ja sain kuin sainkin hoidettua ne takaisin huoltoon. Koko tämä prosessi kesti viisi kuukautta, sinä aikana monitorien takuu kerkesi menemään umpeen. Se, että prosessi venyi, oli täysin Thomannin vika - miksi he eivät voineet vastailla maileihin ajoissa? Laitoin englanniksi ja suomeksi, ei mitään reaktiota. Kaiken huvittavinta tässä koko hässäkässä oli se, että juuri ennen kuin nuo monitorit lähtivät viimeistä kertaa T-kauppaa kohti, tilauksen tehnyt henkilö sai sähköpostia, jossa kerrottiin, että "Sähköpostiosoitteesi on vaihdettu haluamaksenne: *tähän minun mailiosoite*", vaikka missään vaiheessa kukaan ei ole halunnut, että se osoite vaihdetaan. Sitä en tiedä, onko tuo osoitehässäkkä selvinnyt. En voi suositella Thomannia kenellekään, sen sijaan kehoitan kaikkia boikotoimaan ko. yritystä!
Musiikkia ja teknologiaa käsittelevä blogi osoitteessa
musatekniikka.blogspot.fi
|