User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 01:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureissa ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajureissa ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
28. huhtikuuta 2009 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Tänään on jo kaks kertaa sammunu kone siitä että tulee sininennäyttö ja lukee jotai meina menee niin nopeesti että en oo kerenny lukee muutaku että jotai ajureista. Varmaa vois johtua näyttiksen ajureista? Joku tietäväisempi vois kertoo
Senior Member
_
29. huhtikuuta 2009 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omatietokone>ominaisuudet>järjestelmä>lisäasetukset>käynnistys ja palautuminen>asetukset ruksi pois "käynnistä automaattisesti uudelleen"

näet sitten sen bsodin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2009 @ 18:14

Member
_
29. huhtikuuta 2009 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok kiitti
Mainos
_
__

_
jaakeri
Inactive
_
7. toukokuuta 2009 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitan tämän nyt tänne kun en parempaa paikkaa löytänyt.

Mua on jo pitempään vaivannu toi kun tuolla mun laitehallinnassa on keltaset kolmiot. Toinen tuossa mun modeemin kohalla eli tuo Netgear CG834 Cable modem ja toinen on tuossa 6TO4 Adapterin päällä. Kun yrittää hakea niit päivityksiä niin ei kummasakaan onnistu. Onko nää jotenki tärkeitä? Tai toi modeemi varmasti ainakin on mut sit jos meen tonne mistä nään nää yhteydet nii siellä lukee et mun modeemi olis joku Marvell Yukon mikä on yhdistetty tollasella kaapelilla koneeseen niinkun toi Netgerinki on. Miks näin?
Osaisko joku ystävällinen neuvoa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureissa ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy