User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 13:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä on vialla lacie 1tb ulkoisessa kovalevyssä???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä on vialla Lacie 1tb ulkoisessa kovalevyssä???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
3. toukokuuta 2009 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin Lacie 1tb hard diskin verkkokauppa.comista muutama päivä sitten. Saan tallennettua siihen tiedostoja mutta aina kuin avaan ohjelman tulee näyttöön viesti : You may be a victim of software counterfeiting ! the serial number used to regisster the gba product with is not genuine.
To continue proper usage of the product, you need to obtain a legitimate serial number issued from genie-soft or one of its resellers.
Sit siin on viel muutama lause että minun pitäisi ilmoittaa tästä heille jotta tätä ei tapahtuisi muille.

Ongelma on siinä että mä en ole mitään serial numbereita mihinkään laittanu enkä tiedä missä se ees on. Mä oon yrittänyt rekisteröityä ja ilmoittaa Lacielle tästä mut en pääse heidän sivuilleen.
PLEASE auttakaa joku minua koska olen muuttamassa ulkomaille ja olis kiva jos tän sais kunnolla toimimaan ennen sitä. Kiitos CIAO

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2009 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yrität siis suorittaa ohjelmaa tuolta ulkoiselta kovalevyltä? Mikä ohjelma on kyseessä? Olettaisin ongelman olevan siinä, että ohjelma ei tunnista itseään aidoksi tai jotain, kun sitä yrittää suorittaa ulkoiselta kovalevyltä.

Kauhukuormaaja
Member

3 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2009 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyse on tuosta ohjelmasta jota yrität suorittaa, sillä Lacie ei vaadi mitn rekisteröitymistä yms.

Intel Core i7 920 @4.4GHz - Asus P6T SE - 4870 1Gb - Antec P-193 - Windows 7 Ultimate 32bit - Corsair 400W
colazo
Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2009 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se ohjelma on Genie backup assistant. Eli tuo ohjelma tuli tuon kovon mukana joka asentui itsestään. Kyllä tuohon Lacie kovoon saa ilman tuota ohjelmaakin tiedostoja tallennettua mut olis ihan kiva saada tuo ohjelmakin kunnolla toimimaan :(

VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
kisum10
Member
_
4. toukokuuta 2009 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitä teet tuolla ohjelmalla, aivan turha, formatoin heti kun ostin niin sen levyn puhtaaks tommosist.
Mainos
_
__

_
colazo
Member

1 tuotearvio
_
6. toukokuuta 2009 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kun tossa paketissa lukee Unlimited one yer online backup. Niin sitä täs yritän saada toimimaan. Ei vaan pääse rekisteröitymään. Vai onko toi joku ihan ukotus homma?

VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä on vialla lacie 1tb ulkoisessa kovalevyssä???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy