Kun rupean nauhoittamaan tuolla Frapsilla nii frameratet putoavat melkein aina jonnekkin 20-30 vaikka peli pyörii ilman Frapsia josssain 40-100fps. Olen laittanut Frapsin asetuksista, se nauhottaisi videot 40fps, mutta silti se pudottaa reilusti sen alle. Sitten hieman offtopicia, Toimiiko Fraps paremmin kahdella näytönohjaimella kuin yhdellä?
Fps putoaa ihan luonnollisesti nauhoittaessa, koska se vie paljon tehoja. Kun laittaa että nauhoittaisi 40 fps, se tarkoittaa, että fps ei nouse yli neljänkymmenen.
Uuden näyttiksen ostaminen ei välttämättä paljoa auta, kun nauhoittaminen vie enemmän prossutehoja, Imo.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7onttu:Fps putoaa ihan luonnollisesti nauhoittaessa, koska se vie paljon tehoja. Kun laittaa että nauhoittaisi 40 fps, se tarkoittaa, että fps ei nouse yli neljänkymmenen.
Uuden näyttiksen ostaminen ei välttämättä paljoa auta, kun nauhoittaminen vie enemmän prossutehoja, Imo.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7onttu:Fps putoaa ihan luonnollisesti nauhoittaessa, koska se vie paljon tehoja. Kun laittaa että nauhoittaisi 40 fps, se tarkoittaa, että fps ei nouse yli neljänkymmenen.
Oletko varma, että Fraps rajoittaa max FPS:n omaan nauhoitus nopeuteen? Mitä enemmän frameja yrittää nauhoittaa sitä enemmän sen pitäisi viedä tehoja ja varsinkin kovoa. Itse nauhoitellut WoW:a joskus 20fps kun ei ole mitään järkyttävän nopeeta.
Lainaus:Oletko varma, että Fraps rajoittaa max FPS:n omaan nauhoitus nopeuteen? Mitä enemmän frameja yrittää nauhoittaa sitä enemmän sen pitäisi viedä tehoja ja varsinkin kovoa. Itse nauhoitellut WoW:a joskus 20fps kun ei ole mitään järkyttävän nopeeta.
Siis fraps vie paljon tehoja nauhoittaessa jolloin fps laskee, kuinka paljon riippuu pelistä ja koneesta. Jos valitsee että haluaa nauhoittaa jossain tietyssä FPS:sä, niin Fraps laittaa maxfps:n siihen lukemaan. Olen kyllä testaillut eikä FPS nouse yli sen maxfps:n.