|
Sininen näyttö
|
|
|
miila75
Suspended due to non-functional email address
|
17. toukokuuta 2009 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä eessä lukee että meisaku ja sit on joku kiinalainen merkki. muuta en osaa sanoa. täytyykö siihen windowssin asentamiseen ostaa joku cd hässäkkä, meinaan menee varmaan helpommaks ostaa uus kone? kyllä tätä konetta pystyy aika hyvin käyttämään, joillain sivuilla se vaan heittää nopeesti ulos. broidi sano eilen ettei se formatointi varmaan auttais, mutta en tiiä kuin paljon se loppujen lopux snaijaa tän päälle.
|
Junior Member
6 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2009 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Windowsin formatointiin tarvitaan alkuperäinen CD mistä käyttöjärjestelmä on asennettu. Windowsin uudelleenasentaminen ei ole ydintiedettä mutta jos ei ole ketään kaveria, joka edes vähän näiden päälle ymmärtäisi, voi homma osoittautua vaikeaksi. Mikään pikainen juttu se jokatapauksessa ei ole, sillä KAIKKI pitää asentaa uudestaan.
Suosittelenkin nyt viemään koneen johonkin alan liikkeeseen missä hoitavat ongelman kuntoon. Sitä ennen otat talteen tärkeimmät tiedostot esim. muistitikulle tai CD-levylle, tämän tekisin muutenkin mahdollisimman pian ennen kuin on liian myöhäistä.
Se ei ole minkäänlainen vaihtoehto tai ratkaisu ostaa uutta konetta ennen kun on selvittänyt, mikä nykyisessä on vikana.
---- Antec P182, Asus P5Q, Intel Q9550 + Noctua NH-U9B, BeQuiet 550W, 500G Samsung, 4Gb DDR2 800MHz, 8800GT + Accelero S1 rev.2,
Creative SB XFi Xtreme Gamer, Sennheiser HD555, LG 22" L226WTQ-WF, Logitech G11, Logitech MX518, 64-bit Vista Home Premium ----
|
Junior Member
|
17. toukokuuta 2009 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mun mielestä kannattais vaan kokeilla jotain järjestelmän palauttamista...
Jos sekään ei toimi niin formatoit, ja asennat uuden XP:n, tai ostat vaan uuden koneen.
Uusia koneita saa nykyään yleensä vaan vistalla, joten ehkä se XP-CD:n ostaminen (jos ei jo ole) olisi järkevämpää.
Jep. Luulisin että jo ymmärrät tuonkin asian.
Jos et ymmärrä, en osaa sanoa mitä teet.
-LoadEWX, A.K.A WinED, A.K.A EeWeLi, A.K.A... Joku...
|
|
Yesse
Senior Member
40 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2009 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllähän voi myös ISO tiedoston lataa ja katsoa OEM sarjanumeron koneen teipistä sivulta jos ei ole itse rakennettu.Tietokoneen specsit olisi kiva tietää?
i7 920 @ 3.4ghz,His Radeon HD 5770x2,GA-EX58-EXTREME,3gb DDR3 Corsair Dominator 1600mhz,500gb HDD,Zalman ZM600-HP, CM Storm Sniper.
|
|
miila75
|
17. toukokuuta 2009 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei oo sitä xp cd:tä tähän koneeseen. oon ostanu tän työkaverilta, että en tiedä sattuisku sillä olemaan. Mutta jos sillä olis, niin kai se olis antanu sen mukaan, vai onko ne ees kone kohtasia? Oon yrittäny ajaa niitä ajureita, oon yrittäny ettiä spybot search & destroylla, kokeilin sitä kaspersky online scanneria mutta ei saa mitään tehtyä loppuun kun se sulkee koko pas.. Jos se xp:een levy on kallis eikä oo saletti et toimiiko se, niin ehkä se uus kone olis parempi vaihtoehto...?
|
|
miila75
|
17. toukokuuta 2009 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ai niin, mikä on specsit? mä oon katsos tyttö, ja vielä blondi...
|
Junior Member
|
17. toukokuuta 2009 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm...
"Tietokone-sanastossa" Specsit tarkottaa koneen tietoja (siis tavallaan)
Prosessori, BIOS, yms...
Jep. Luulisin että jo ymmärrät tuonkin asian.
Jos et ymmärrä, en osaa sanoa mitä teet.
-LoadEWX, A.K.A WinED, A.K.A EeWeLi, A.K.A... Joku...
|
|
Yesse
Senior Member
40 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2009 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ne kun saa selville, niin voi alkaa tehdä päätelmiä.
i7 920 @ 3.4ghz,His Radeon HD 5770x2,GA-EX58-EXTREME,3gb DDR3 Corsair Dominator 1600mhz,500gb HDD,Zalman ZM600-HP, CM Storm Sniper.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
miila75
|
18. toukokuuta 2009 @ 23:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heissan! Olen nyt kokeillu jos jonkin sorttista virusten ja hässäköitten tsekkausta, ja kaikki on ollu ok. En todellakaan keksi mitä tekisin, tietoa ja taitoa kun ei ole. Mutta iso kiitos kaikille jotka olette kommentoinu ja yrittäny auttaa! Hyvää kesää
|