User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 rc asennus xpn päälle säilyttäen kiintolevyn tiedot.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win7 RC asennus XPn päälle säilyttäen kiintolevyn tiedot.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hubatora
Account closed as per user's own request
_
10. toukokuuta 2009 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, olen aikomassa asentaa tätä Windows 7 64bit RC:tä. Minulla on tällä hetkellä 32bit XP ja 640Gb kiintolevy. Olen jakanut kiintolevyni seuraavasti:
C: Windows, palomuuri, virustorjunta ja muutamia tärkeitä perusohjelmia
D: Ohjelmia, musiikkia, videoita..
E: Pelit
Meneekö minulta siis kaikki (C,D,E) musiikit, videot ja pelit jos asennan Win7 vai hoituuko homma kivuttomasti siten, että joudun laittamaan vain C aseman muutamat pikkuohjelmat uudestaan?
Entä toimiiko Windows Seiskassa Counter Strike 1.6 OpenGLlä? Jotain olen kuullut että ei toimi.. Minulla on NVidian GTX 260 näyttis. Olen ottamassa Seiskaa lähinnä DirectX 10 tuen takia.

Eli pelimielessä ei ole haittaa vaihtaa XP Seiskaan?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2009 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et voi päivittää seiskaa XP:n päälle, etkä varsinkaan 32-bittistä järjestelmää 64-bittiseen AFAIK.

Hubatora
Account closed as per user's own request
_
10. toukokuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
???? kuinka niin en voi?
Senior Member

38 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2009 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit asentaa sillein, että C menee tyhjäks, mutta muihin ei kosketa. Tosta CS:n toimivuudest en tiiä.
Junior Member

5 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2009 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä ei ehkä liity aiheeseen mutta...

Kun Windows 7 käyttöoikeus loppuu niin saanko Windows Vistani takaisin?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2009 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vedät seiskan RC:n Vistan päälle, niin tuskinpa ilman uudelleen asentamista (tai levykuvalta palauttamista) saat Vistan takaisin.

Mainos
_
__

_
Junior Member

5 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2009 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on HPn pakettikone.

Miten sen voi uudelleenasentaa?

Tietokoneeni on HP Pavilion a6330.sc.

Kiitos jo etukäteen!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 rc asennus xpn päälle säilyttäen kiintolevyn tiedot.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy