User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 13:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windows xp ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
scrat77
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2009 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeni ei pysty päivittämään itseään. Ja se on kyllä laitettu sen tekeen. Ja esimerkiksi en pysty lataan mitään ohjelmia microsoftin sivuilta alas. Muilta sivuilta voi onnistua mutta ei aina. Jokin vika on tullu. Ja samoin koneessa lo olevien ohjelmien päivitys ei onnistu ne vaan sanoo virhettä yhteydes. Mutta nettini on kyllä muuten ihan ok. Esim. java ehdottaa uutta päivitystä ja hyväksyn sen mutta virhettä näyttää kesken kaiken ei onnistu. Olen yrittänyt lukea sivustoa aiemmin ja löytää vastaus mutta ei onnistu. En oo niin paljon tietokoneeseen tehnyt ite mitään et kaipaisin nyt todellakin jonkun kokeneemman apua. Minulla on ihan laillinen xp ja siihen tunnus. Kysykää kysymyksiä jotka voi auttaa selkeyttämään ongelmaa kun en ite tiedä mistä tätä pitäisi alkaa purkaan.
Member
_
12. toukokuuta 2009 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko vika olla palomuurissa eli onko windowsin oma vai onko asennettu f-secure tai norton tai avg yms? Eli palomuuri estää yhteyksien saamisen eri ip osotteiden välillä mutta en kyllä usko että vika olisi tämä mutta vain villi veikkaus.

Hp hpe-110sc | Intel® Core? i5 CPU 750 @ 2.67 GHz | 6Gt DDR3 | Win 7 64-bit home | SATA, 750 Gt, 7200 rpm | NVIDIA GeForce GT 230 | LAN 10/100/1000 | WLAN 802.11 b/g/n | HIFI: Pioneer vsx-322-k | yamaha ns-45e+surround | 2xaudiopro sub
scrat77
Suspended due to non-functional email address
_
12. toukokuuta 2009 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuota mulla on se windowsin oma palomuuri ja agv on mulla ollu mutta kun ei sekään saa päivytyksiä niin ei sillä mitään tee. Kaikki on toiminu ihan hyvin mutta sit vaan ongelmat alkoi. Ja ekana huomasin sen tosiaan kun agv ei pystyny päivittään enää itteään. Antivir mulla oli välillä ja ajattelin että siinä tuli jotain ongelmia ja laitoin pois sen mutta voiko siitä olla jääny koneelle ongelmia vaikka oon sen jo hävittäny?
1pertti
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2009 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tapahtuu, jos yrität päivittää Windowsin manuaalisesti Windows Update -sivulta? Normaalisti se tekee ensin aitoustarkastuksen ja ajaa jonkin ActiveX -komponentin. Sitten tulee mahdollisuus hakea päivityksiä joko automaattisesti tai itse valiten.

Edit: Olin välillä järjestelmänvalvojana kokeilemassa, miten päivitystapahtuma normaalisti etenee, ja sillä aikaa oli tullut tuo uusi viestisi. Kyseessä onkin siis paljon laajempi ongelma kuin pelkkä Windows-päivitys.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2009 @ 23:53

Mainos
_
__

_
aikka
Newbie
_
13. toukokuuta 2009 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli samanlainen ongelma. Sen aiheutti troijalainen, joka toimii niin, että se mm. estää Microsoftin päivitykset ja virussuojan päivitykset. En kyllä enää muista, millä sen sain pois, mutta netistä voi löytyä lisää tietoa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy