User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 17:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain itse kasattavaan koneeseen n. 300 €
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain itse kasattavaan koneeseen n. 300 €
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ManWeb
Newbie
_
20. toukokuuta 2009 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen itse kasaamassa pöytäkonetta peli- ja työkäyttöön. Muuten olen valinnut kaikki osat mutta se näytönohjain...

Itselläni ei hirveästi löydy tietoa näyttiksistä joten kaipailisin apua sopivan näyttiksen valintaan.
Tällä hetkellä valintani on Sapphire Ati Radeon HD 4890, hintaa Jimm's PC Storessa 219 €. Itseä vain epäilyttää se että näyttis jää alitehoiseksi muuhun rautaan verrattuna, että apua kaipailisin tähän asiaan. Budjetti venyy sinne 300 €:n asti.

Koneen muut osat:

Prossu: Core i7 920 2.66GHz LGA1366
Emolevy: P6T, X58, LGA1366, DDR3, SLI / Crossfire, ATX
Kotelo ja virtalähde: Sonata III Silent ATX-kotelo (500W)
Kovo: 1TB Spinpoint F1, 3.5", SATAII/300, 32MB, 7200RPM
Muisti: 6GB Tri-Channel kit DDR3-1600

Kiitoksia avusta etukäteen!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2009 @ 23:41

Azzo85
Member
_
21. toukokuuta 2009 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän sopisi vanha kunnon sanonta "Miksi ostat navetan viimmeisen lehmäsi hautajaisista?";D Juntti juttu mut anyway, eiköhän tuo 4890 sulle riitä. Jos ei niin osta sitten 4870 X2 tai nVitun GTX 295. Mutta toistaalta, jos tuntuu ettei työkäyttöön riitä (Pelikäyttöön ainakin) niin osta joku työ kortti (nVidia Quadro) toiseen PCI-E-paikkaan.. Maksaa tosin mutta teho riittää.

Testi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2009 @ 00:06

ManWeb
Newbie
_
21. toukokuuta 2009 @ 00:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia neuvosta! Meni kyllä tuo sanonnan merkitys hieman ohi mutta ilmeisesti ei vaan itsellä leikkaa :P
Mutta kuitenkin, tuolla vissiin pärjäilee ja kun sitten rupeaa hyytymään sitten joskus niin ostaa toisen sille kaveriksi?
Mainos
_
__

_
Azzo85
Member
_
21. toukokuuta 2009 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä näin on. Ilmoita minulle kun rupeaa tehot loppumaan.

Testi
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain itse kasattavaan koneeseen n. 300 €

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy