User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 18:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > computexin pelaajan tehopaketit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Computexin Pelaajan tehopaketit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
imst
Newbie
_
21. toukokuuta 2009 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta konetta olen siis etsimässä pelikäyttöön ja netin selailuun. Tarkoitus olisi pelata uudempia räiskintöjä ja strategiapelejä.
Tärkeää olisi että kone on hiljainen, kun en haluaisi enää kuunnella sitä myllynkivien jyrinää mitä nykyinen koneeni pitää.
Itse en osaa koneita kasata joten haluaisin valmiin paketin.

Computexilta olen katsellut näitä:

http://www.computex.fi//catalog/product_...68ded16a64323df

Jos joku osais kertoa onko hinta-/laatusuhde kohdallaan ja onko luotettava firma?
kheetor
Member

3 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2009 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäisessä paketissa paras hinta/teho-suhde mun mielestä, ja yllättävän lähellä itse kasattua kokoonpanoa. Pikaisella tsekkauksella tuossa hinnassa on ilmaa vaan jotain ~50e nykyhinnoilla.

Jos kotelo ja kaikki osaset miellyttää niin ei voi olla suosittelematta koneen puolesta, kaupasta en osaa sanoa. Mutta jos jotain osaa haluais vaihtaa niin Lapstoresta ainakin näyttää saavan lähes identtiseen yhteishintaan tuon kokoonpanon, jos otat kasauspalvelun (25e) osille niin ei tarvitse itse ruuvailla kasaan, ja saat tosiaan juuri ne komponentit mitkä haluat.

Tämä siis ensimmäisen linkin osalta, muissa on huonommat näyttikset ja prossut ja hinta (lähes) sama -> huonompia valintoja.

Asus M4N78 PRO // AMD Phenom II X4 940 BE // Asus Radeon HD 4890 // Corsair 2+2GB DDR2 // Samsung Spinpoint 1TB // Antec Earthwatts 500W // Nexus Clodius Black // Samsung T240

Merrily, merrily, merrily, merrily, life is but a dream.
k0p3
Member
_
21. toukokuuta 2009 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lapstore.net

Amd Phenom II X4 940
Xigmatek HDT-S1283
Asus M4A78
Corsair 4Gb ddr2 800mhz
Western Digital 500Gt
Sapphire HD4890
Sony 20X dvdrw sata
Corsair 450VX
NZXT Apollo

Yhteensä 793€ + Komponenttien kasaus 25€

Tuota ylimmäistä Computexia tehokkaampi ja osat ovat laadukkaita. Xigmatek jäähdyttää prossua vielä hyvin sekä on todella hiljainen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2009 @ 18:57

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > computexin pelaajan tehopaketit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy