User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 09:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > esikatselukuvat ei toimi!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Esikatselukuvat ei toimi!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hamrlik
Newbie
_
25. toukokuuta 2009 @ 03:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tässä koittanu tuskailla, kun en saa millään näkymään videoiden esikatselukuvia kansioihin, vaikka olen valinnut "Näytä" -> "Esikatselukuvat". Koitin myös jossain aiemmin täällä foorumeilla puhuttua komentoa komentokehoitteeseen, mutta ei.

Hassua tässä on se, että samassa kansiossa yksi tiedosto näyttää esikatselukuvan ja muissa tiedostoissa kuvat eivät näy. Kertokaahan, joku ongelman jo ratkaissut tai muuten vain tietäväinen ihminen, että miten korjaan tämän. Käyttöjärjestelmä siis Windows XP.

EDIT: Olen koittanut siis tätä menetelmää saada toimimaan nämä kuvakkeet. Kun käytän 'Käynnistä', 'Suorita' ja kenttään 'regsvr32 /u shmedia.dll' -komentoa, esikatselukuvat poistuu, kuten pitääkin. Mutta kun koitan palauttaa esikatselukuvia samaa reittiä komennolla 'regsvr32 shmedia.dll', se sama, vanha, yksi ainut esikatselukuva vain palaa. (Minulla on siis kansiossa monta videotiedostoa ja vain yhdestä niissä näkyy esikatselukuva).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2009 @ 12:13

Senior Member

3 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2009 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sinulla jokin codec pack asennettuna? Ne on joskus aiheuttaneet kyseisiä ongelmia, itselläni esim. K-Lite teki tuota Vistalla yli vuosi sitten.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Hamrlik
Newbie
_
25. toukokuuta 2009 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Onko sinulla jokin codec pack asennettuna? Ne on joskus aiheuttaneet kyseisiä ongelmia, itselläni esim. K-Lite teki tuota Vistalla yli vuosi sitten.
Jonkun latasin eilen, nyt pyörii videot Media playerilla, muttei tosiaan niihin esikatselukuviin vaikuttanut.
jobor
Newbie
_
25. toukokuuta 2009 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen tässä tuskaillut, kun tuli kuvista mieleen että. miten saa työpöydällä taustakuvan olemaan, siten että koko kuva näkyy. esim. autosta näkyy vain hiukan takaosaa vaikka pitäisi koko auton näkyä. vai onko vain liian isoja kuvia? ..mukauttamis-asetuksista olen jo vaihtanut keskittämisen (eli missä tulee musta rajaus kuvan sivuille) mutta eipä tuo kaikkiin näytä vaikuttavan...
Mainos
_
__

_
Hamrlik
Newbie
_
25. toukokuuta 2009 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitas tota sijainti 'venytetty', itellä ainaki muokkaa kuvat ruudun mukaseks, ainakin kun on pienempi. Mut en tiiä sitten, että meneekö kuvasuhteet päin honkia, kun koittaa leveellä mutta korkeussuunnassa lyhyellä kuvalla samaa. Muuten kehottaisin muokkaamaan kuvaa näytön mukaiseksi leikkaamalla, jos mahdollista.

Mutta kertokaas nyt miten saan nuo _videoiden_ esikatselukuvat resurssien hallinnassa näkyviin! :(
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > esikatselukuvat ei toimi!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy