User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.5.2026 / 09:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike: source ei käynnisty - ''ei ole käytettävissä''
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter Strike: Source ei käynnisty - ''Ei ole käytettävissä''
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2009 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun menen Steamiin ja laitan CSS:än päälle, tulee vaan tämmöinen virhesanoma:

Peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä,
Yritä myöhemmin uudelleen

Mitä pitäisi tehdä että saisi toimimaan? On tehnyt tuota noin kaksi viikkoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2009 @ 16:57

paawali
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2009 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama juttu mut ois ihan kiva itekkii tietää miten sen saa pois

santtu alppi
Senior Member

20 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista kaikki Steamiin liittyvä ja itse peli ja asenna koko paska uudelleen, mulla ainakin auttoi aikoinaan...
paawali
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2009 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeiltu on

santtu alppi
Member

2 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2009 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

2 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2009 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, eli mulla selvisi sillä että poistin koko palomuurin (COMODO) koneesta, ja laitoin Winukan oman käyttöön. Tiedän että Windowsin palomuuri ei ole yhtä hyvä ja tehokas, mutta en jaksa kokoajan klikkailla 'allow' nappia. Comodo oli estänyt muitakin pelejä ja ohjelmia. :)
Member

3 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jansku136:
Joo, eli mulla selvisi sillä että poistin koko palomuurin (COMODO) koneesta, ja laitoin Winukan oman käyttöön. Tiedän että Windowsin palomuuri ei ole yhtä hyvä ja tehokas, mutta en jaksa kokoajan klikkailla 'allow' nappia. Comodo oli estänyt muitakin pelejä ja ohjelmia. :)

no sit voisit pistää vaikka avastin tai vastaavaa. itse en ainakaan pelkkään windowsin palomuuriin luottais

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2009 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on jo käytössä Avast!, ja hyvin on toiminut!

-Kiitos vastauksista
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike: source ei käynnisty - ''ei ole käytettävissä''

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy