|
Virallinen "pyörittääkö koneeni tätä peliä" -aihe
|
|
|
Jiza_85
Suspended due to non-functional email address
|
4. kesäkuuta 2009 @ 20:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo, eli kaikki otsikon kaltainen keskustelu tänne. vältytään 5 miljoonalta eri aiheelta. ;)
|
|
Kofe11ini
|
4. kesäkuuta 2009 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Tahtoisin tietää minkälaisilla asetuksilla seuraavat pelit toimisivat läppärilläni:TES Oblivion,The Sims 3 ja Empire:Total war.
Acer Aspire 8930
Prosessori: Intel Core 2 Duo P8400
Keskusmuisti: 4Gt, DDR3 1066MHz
Kiintolevy: 320 Gt
Näytönohjain: Nvidia 9600M-GT 512Mt DDR3
|
|
Bolle
Junior Member
|
4. kesäkuuta 2009 @ 23:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
khyyyllä sä noita pelejä voit ainaki pelaa... veikkaan et crysiski menis mutta ei tosin täysillä graffoillä.
|
|
Kofe11ini
|
5. kesäkuuta 2009 @ 13:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Voisitko kertoa vähän tarkemmin,että minkälaisilla asetuksilla ne toimisivat,vaikka joka pelistä erikseen esim.Empire:Total war toimii low-med asetuksilla.
|
|
piiska
Senior Member
|
7. kesäkuuta 2009 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition
|
|
Wippies
|
7. kesäkuuta 2009 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Juu , kannatta tota system requirements labbia käyttää niin
säästytään 50 miljoonalta viestiltä ;D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. kesäkuuta 2009 @ 19:23
|
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2009 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
toi systemrequirements lab ei oikeen toimi mulla.. se väittää että mulla on ATI Radeon HD 3200 näyttis mutta mulla on ATI mobility radeon HD 3470
|
Senior Member
|
9. kesäkuuta 2009 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ancher: toi systemrequirements lab ei oikeen toimi mulla.. se väittää että mulla on ATI Radeon HD 3200 näyttis mutta mulla on ATI mobility radeon HD 3470
Luultavasti siksi että noiden tehot menevät samoille linjoille. Nuo kannettavien näyttispiirit ovat surkeita pelaamiseen.
|
Junior Member
|
9. kesäkuuta 2009 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ancher: toi systemrequirements lab ei oikeen toimi mulla.. se väittää että mulla on ATI Radeon HD 3200 näyttis mutta mulla on ATI mobility radeon HD 3470
Luultavasti siksi että noiden tehot menevät samoille linjoille. Nuo kannettavien näyttispiirit ovat surkeita pelaamiseen.
Ei ole totta. Se väitti että call of duty 2 ei toimis ollenkaan tuolla 3200 näyttiksellä mutta mulla se toimii loistavasti täysillä grafiikoilla. sama bf2:ssa
|
Member
1 tuotearvio
|
9. kesäkuuta 2009 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
11. kesäkuuta 2009 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitähhh. systemlabs ei päästä minun konetta ees recommed asetuksista läpi vaikka crysis pyörii high. Sanoo että pullonkorkkina Sapphire Radeon 4870 1 gb. :o
EDIT: GTA IV kohdalla sitten menee kaikista läpi ja näyttää että näyttis kohta olisi melkein täysissä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2009 @ 11:21
|
Senior Member
|
17. kesäkuuta 2009 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ancher: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ancher: toi systemrequirements lab ei oikeen toimi mulla.. se väittää että mulla on ATI Radeon HD 3200 näyttis mutta mulla on ATI mobility radeon HD 3470
Ei ole totta. Se väitti että call of duty 2 ei toimis ollenkaan tuolla 3200 näyttiksellä mutta mulla se toimii loistavasti täysillä grafiikoilla. sama bf2:ssa
Ei sitten. Siksi boldasin "luultavasti".
Googlen hakuun "<pelin nimi> system reqirements" auttaa selvittämään asiaa, tosin vain sillon jos tietää ainakin koneen keskusmuistin määrän, suorittimen kellotaajuuden/mallin ja näytönohjaimen mallin/muistin määrän.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
zombie1
|
3. heinäkuuta 2009 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo systemlabs pitää yleensä paikkansa mutta poikkeuksiankin on kuten itsellä näytti että cod world at war pyöris minimaalisilla niin että palkki oli recommendetin ja minimaalisen rajalla.
Pystyn pelaamaan sitä anistrophic filter täysillä, 4xaa, 1680x1050 resolla sekä kaikki muu mahdollinen täysillä paitsi reso koska siellä listassa ei ole olllenkaan sitä korkeinta resoa eli en voi ees valita sitä korkeinta.
Sekä taitaa kuulemma 4xaa olla pelin korkein mahdollinen koska siellä asetuslistassa se on korkein eli siellä vaan 2x ja 4x? mutta oli miten oli niin näillä asetuksilla toimii täydellisen sujuvasti eli mikä hiton minimaaliset asetukset?
Kone on phenom 2 x4 955 joka toimii pelatessa 3,6ghz nopeudella,8gb ddr2 hyperx 1066 muistia ja näyttis kohtalainen gtx 260 sonic sp16 mutta uus näyttis tulossa kuhan päättäisin että gtx295 vai 4870x2 ;I
Crysis toimii 8xaa, 1368xjotain en muista ja kaikki very high oikein hyvin tosin resot sais korkeemmiks kuhan näyttiksen päivitän.
|