User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 17:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sorb thermaltek...auttakaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SORB Thermaltek...Auttakaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rexjager
Newbie
_
6. kesäkuuta 2009 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

1. Haluaisin kysyä , niin onko tommonen VGA cooleri hyvä (onko kokemuksia esim. asentamisessa)?
2. Käykö se 9800gteen?
3. Jäähdyttääkö se parempi ja kuinka hyvin(tilastot)

Kiitos Vastauksistanne!

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Ei ole kokemuksia
2. Ei ainakaan Jimm'ssin tai Thermaltaken mukaan.
3. Kyllä se varmaan vakkaria parfempi on mutta aika kallis.

Minun ehdotukseni: Osta tämä ja tämä niin jäähtyy todella hyvin.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Rexjager
Newbie
_
6. kesäkuuta 2009 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99:
1. Ei ole kokemuksia
2. Ei ainakaan Jimm'ssin tai Thermaltaken mukaan.
3. Kyllä se varmaan vakkaria parfempi on mutta aika kallis.

Minun ehdotukseni: Osta tämä ja tämä niin jäähtyy todella hyvin.
Kiitos neuvosta, mutta se on jo ostettu viime vuonna. ))) En tiedä mitä sillä voisin tehdä, kun 8800GT on tämän takia kuollut , kun yritin vaihtaa SORBin siihen. Onneksi oli takuu voimassa niin sain 8800GTn sijalle 9800GT, mutten SORBiin sen jälkeen koskenutkaan.
Rexjager
Newbie
_
7. kesäkuuta 2009 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin netistä, mielestäni aika mielenkiintoinen vertailu. Mielenkiintoista on se että tossa on 9800GT vaikka SORBIN näyttisluettelossa on 8800GT.

http://translate.google.fi/translate?hl=...l%3Dfi%26sa%3DX

AMD Phenom 9500 2.2 Ghz,Asus NVIDIA 9800GT 512mb SORB Thermaltake Cooler, 4 GB RAM
PeteTK
AfterDawn Addict
_
7. kesäkuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienoa rikkoa tavaroita ja maksattaa ne muilla, ei tuo kyllä taida olla kuin lievä petos...

Tehomylly.
Rexjager
Newbie
_
7. kesäkuuta 2009 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PeteTK:
Hienoa rikkoa tavaroita ja maksattaa ne muilla, ei tuo kyllä taida olla kuin lievä petos...
Itseasiassa mulla on viiden vuoden vakuutus. Sori ei taku

AMD Phenom 9500 2.2 Ghz,Asus NVIDIA 9800GT 512mb SORB Thermaltake Cooler, 4 GB RAM
Rexjager
Newbie
_
7. kesäkuuta 2009 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi jeesus onko se näin?

Rexjager
Newbie
_
9. kesäkuuta 2009 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä SORB vaihdettu onnistuneesti, minä todistan sen nyt, SORB käy 9800 GTeen!!! JIIIIPPPPIIII

Ja lämpörasitustesti FurMarkissa. Vanhat lämmöt ja uudet

Vanha lämpötila

Uusi

Senior Member
_
10. kesäkuuta 2009 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rexjager:
Löysin netistä, mielestäni aika mielenkiintoinen vertailu. Mielenkiintoista on se että tossa on 9800GT vaikka SORBIN näyttisluettelossa on 8800GT.
9800 GT ja 8800 GT ovat sama kortti, samalla G92:lla. Ainoa ero on nimi, valmistuskululeikkaukset, prosessorin nanometri (65 to 55) ja uudet suosituskellot (leikattu hieman).

Muuten kortti on täysin sama. Tosin suosituskelloilla 9800 GT on hieman hitaampi (oleellisesti), käy oleellisesti viileämpänä ja kuluttaa vähemmän virtaa.

Voi jeesus onko se näin?
Petoshan se on; Itse sen tavaran rikoit.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2009 @ 10:16

Mainos
_
__

_
Rexjager
Newbie
_
10. kesäkuuta 2009 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gocom:
9800 GT ja 8800 GT ovat sama kortti, samalla G92:lla. Ainoa ero on nimi, valmistuskululeikkaukset, prosessorin nanometri (65 to 55) ja uudet suosituskellot (leikattu hieman).

Muuten kortti on täysin sama. Tosin suosituskelloilla 9800 GT on hieman hitaampi (oleellisesti), käy oleellisesti viileämpänä ja kuluttaa vähemmän virtaa.

Voi jeesus onko se näin?
Petoshan se on; Itse sen tavaran rikoit.
Mun 5 vuoden vakuutukseni kattaa kaikken. Koska olen maksanut sen. Jopa myyjä kertonut minulle, jos koneeni jostain syystä tippuu ikkunasta kadulle, sen minulle korjataan. Elikkä Taku ei auta mitenkään sen tekee vakuutus. Loogisesti ajatelleen kaikki aloittelijat ovat pettureita. Et koe et opi!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sorb thermaltek...auttakaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy